1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Er is maar 1 ding waar ik me een beetje zorgen om maak met xbox 360,en dat is de capaciteit van dvd. Ik heb ergens gelezen dat Nintendo in samenwerking met panasonic kleine schijfjes van 12 Gig gaat gebruiken. Nintendo maakt daarentegen geen gebruik van HD, terwijl microsoft wel, en HD slurpt toch een hoop kwaliteit, en dan vraag ik me af: Nintendo heeft al 12 Gig voor games waarvan geen HD gebruikt wordt, is 9 Gig voor microsoft dan wel genoeg,...??...(met gebruik van HD,...)

2. halo

halo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen heeft het over HDTV, maar met een beamer lijkt me ook erg leuk om xbox (360 ) te spelen. Zijn er mensen die dit wel eens gedaan hebben ? Zo ja, wat is jullie mening...

3. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Een game die HD ondersteund zal niet veel meer opslagcapaceit van een dvd in gebruik nemen dan ene zonder HD-ondersteuning ... denk ik

Je moet je volgens mij gewoon kunnen inbeelden dat elk game op een oneindige hoge resolutie gemaakt wordt en dan bij als het ware gedownscaled wordt omwille van de altijd beperkte rekenkracht van een console en een tv die met een beperkte resolutie te maken heeft.

Ik denk dat de kans op een antwoord van je vraag groter is als je ze stelt in de HDTV thread :)

Laatst bewerkt: 4 dec 2005
  4. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    hm weet iemand hoe ik de xbox een 2 e wireless controller laat herkennen?

als ik op dat " wereldbolletje" op de controller druk blijft hij knipperen

5. JrY

JrY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je het beste die controller met de play en charge kit opladen???

ik bedoel moet ik de console aanlaten of kan ie op een soort van standby? toen ik de controller vanmiddag ging opladen, deed ik de console uit en de ring of light bleef uit maar ik hoorde nog wel enige activiteit en het rode oplaadlampje van de controllerstond aan...

later is me dat niet meer gelukt en moest ik de console helemaal aanlaten om de controller op te laden...

oh ja... de gebruiksaanwijzing die bij de meegeleverde controller zat is verdwenen...dus niet zeggen dat ik daar in moet kijken...

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    De Play and Charge kit is er juist voor dat die oplaat terwijl je aan het gamen bent.

@Franko: Je moet en op de 2e controller en op de console tegelijk dat knopje indrukken met drie van deze dingen: )))

7. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Dashboard of game bij opstarten: keuze?

Hoi allemaal,

Wat ik bij de 1e xbox ook zo irritant vond kan ik blijkbaar ook niet bij de 360 vinden; nu biedt het dashboard zoveel meer en je moet dus als het ware iedere keer je game uit de lade halen bij het opstarten wil je niet automatisch naar het spel toe gaan. Is hier nou echt geen oplossing voor gevonden? Ik breng redelijk veel tijd door op het dashboard, dus de vraag is concreet:

Bestaat er iets als een autorun optie uitzetten? (bij aandoen console als je een cd in lade hebt niet meteen de game opstarten)

Dank voor jullie hulp.

8. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het met die hardeschijf ook alweer er staat dat hij 12 gb heeft terwijl die 20 is waar worden die andere 8 voor gebruikt

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kan ook op je afstandbediening drukken en dan op media center ... dan kom je of in media center of op de dashboard :). Er bestaad geen auto run actie

10. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Fardo dank voor je snelle reactie. Ik snap wel dat je meteen terug kan, maar dan moet je weer vanalles indrukken...

Omdat de game dus ALTIJD automatisch opstart moet je bv weer op de dashboardkmop je controller drukken, dan Y, dan JA om alles te annuleren. Dat vind ik erg omslachtig, evenals ook nog eens - in geval van jouw methode - de afstandbediening erbij moeten houden, vind je niet?

Wellicht andere ideeen of "shortcuts"?

p.s. bij de PSP vind ik dit ook al zwaar irritant die autoplay functie. Bij de DS kun je het tenminste WEL zo instellen dat je kan kiezen (al ligt die al een tijd te verstoffen :+ )

11. mars15

mars15 Guest

muziek hoorde ik

12. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt me een beetje onlogisch 8 gb aan muziek dan moet er meer dan 400 tracks opstaan.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan dus op de groene mediacenter knop drukken van je remote .. dan start de dashboard op :)

14. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fardo weet jij waar die 8 gb gebleven zijn van de hdd

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja die word gebruikt voor caching en voor de Backwards compatibilteit

16. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx man, dan weet ik dat nu ik vroeg het me af. en me vraag is nu beantwoord :)

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    deze ruimte word straks ook gebruikt voor MMOPRPG

18. Fireballs_nl

Leuk Bevonden:
    0
    8 Gig!?! Lieve help. had MS daar niet beter over kunnen nadenken? Ik vond het ook al zo raar dat er "weinig" over was. Een paar demo's, wat filmpjes en je ziet de Gigs al verdwijnen... zucht. Hun reclame had beter kunnen zijn:

Een 12 Gig harde schijf*

* want de rest hebben we zelf nodig... om u te kunnen blijven servicen... YUK!

Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Heb ik bij PGR3 ook last van (55 cm beeldscherm).

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    7 GB om precies te zijn :) .. MS heeft er over nagedacht. De grote MMORPG's gaan heel veel data gebruiken ... zo heb je straks de beste ervaring ... tevens kan je de demo's altijd opnieuw downloaden als je ruimte nodig hebt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina