1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    naja ik denk ook dat het niet lang duurt totdat er een grotere hdd komt van 100 gb ofzo dan kun je der genoeg op kwijt als dan nog mensen gaan zeuren over dat de hdd te weinig is dan weet ik het niet meer ik denk dat ik voor nu voldoende heb aan 12 gb

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat voor een rpg's?! :confused:

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Massive Multiplayer Online Role Playing Games

4. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk dingen deleten kan altijd, maar dat al zo snel? Ik koop voor mn pc toch ook geen 10 gig als ik weet dat applicaties zoveel ruimte "vreten"? Je wilt in het begn natuurlijk ook geen keuzes willen maken toch?

5. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, maar toch start de game automatisch op en zit gefrustreerd op die groene knop te drukken om eruit te gaan... Dus oplossing is het niet echt he?

Autostart zuigt :D

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Huh .. bij mij werkt het wel ... druk je wel op het media center knopje ... klein groen knopje op de remote ,... ik ga vanvond wel ff spelen ;)

7. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoeveel 360's er zijn verkocht in Nederland?

edit: heb ergens gelezen dat het er ongeveer 10000 zijn. kan dit?

Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Lijkt me sterk .. MrX weet het ... maar ik denk niet dat hij de cijfers bekend maakt ;)

9. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hij zou gaat het niet vertellen, omdat de concurentie dan de cijfers weet (lees Sony)

11. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is zo maar ik denk dat sony ook wel andere manieren heeft om hier achter te komen

12. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Waarom leest de xbox niet gewoon de text op (audio) cd's? En waar haalt hij dan de info dan vandaan?

Mn xbox ziet de cd van slipknot aan voor de cd van Sysem of a Down, terwijl de text gewoon op de cd gebrand is :confused:

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Bij originele cd's staat deze code op de source van de cd ... deze word niet meegenomen als je zelf een cd brand ... als je een cd wilt kopieren als backup moet je dan deze ook 1:1 kopieren .. dus niet eerst rippen en daarna de nummers er op zetten

14. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand nog een core te vinden in de regio amsterdam?

15. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Maar hoe kan het dan dat Subliminal Verses van Slipknot volgens mn 360 de cd van System of a Down is? /ed: De cd heeft nog meer nuummers ook, die krijgen geen tekst :confused:

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    geen idee ... misschien is dat de naam die jouw brand programma hem gegeven heeft

@Boefje - Media Markt

17. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    hoe werkt dat connect knopje eigenlijk?

als ik mijn xbox aanzet, wacht tot hij is opgestart en dan op en het connect konpje op mijn 360 druk en dan op mijn controller gebeurt er niks..

als ik gewoon op mijn guide of start button druk dan connect hij wel gewoon...

18. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat knopje heb je alleen de eerste keer nodig zodat de xbox de controller herkent. zodra je al eens met de controller op de xbox gespeeld hebt hoef je dat knopje niet meer te gebruiken. dat connect knopje is dus niet voor je controller aan te zetten maar om het mogelijk te maken om de controller te laten communiceren met de 360

19. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    aha, maar de eerste keer werkte het ook niet.. ik heb hem toen geconnect door mijn play & charge kit aan te sluiten.....

nu start ik altijd gewoon mijn xbox op met de guide of startknop op mijn controller..

maar je moet het dan dus gebruiken om bijvoorbeeld een vriend die langs komt te laten connecten..

20. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als die zijn eigen controller meeneemt wel ja. De eerste keer werkte het bij mij idd ook niet en heb ik het ook met de Play & Charge Kit gedaan maar volgens mij was dat omdat de accu die erbij geleverd was helemaal leeg was. En met een lege accu gaat connecten idd een beetje moeilijk :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina