Ik vind Classics ook super lelijk! geld ook voor Platinum (ps2) en Player Choice (cube) staat gewoon lelijk tussen de orginele hoesjes
tsja het is maar wat je wil: of 20 euro minder betalen en een iets minder mooi hoesje met hetzelfde product.. of de volle prijs dokken voor eenzelfde product alleen dan met die o zo vet hoesje. Nou, ik wist het wel.. En ook al staat dat hoesje niet helemaal lekker tussen de orginele hoesjes, je flikkert dat hoesje toch aan de kant als je aan het spelen bent en het gaat immers om het spel. Dat is als voor wijn 5x meer betalen dan voor een andere wijn omdat de ene wijn nou eenmaal mooi verpakt is.. (of gaat deze vergelijking volgens jullie niet? ) Het is leuk als het hoesje er vet/mooi uitziet, maar het is niet waard imo om daar zoveel geld meer voor neer te tellen. Maar goed, wie ben ik
Gewoon een game 2e hands overnemen. Dan ben je klaar met 30 euro. Dit doe ik de laatste tijd in plaats van alles maar nieuw kopen...
Ze komen nu ook met echte classics aan. Pacman voor de 360. Als ze die nu ook nog eens in een classic lelijk doosje doen.... mmmm
weet je jullie maken er allemaal een probleem van (sommige) maar misschien zijn deze classic hoesjes wel mooier
Hij heeft het inderdaad over de hoesjes voor de oude xbox. Kan me er wel in vinden, afschuwlijk waren zet met dat vage groen en dan de cover er zo klein op maar nog wel met alle logo's die zo gecomprimeerd waren dat het vlekken werden. Dat kunnen ze beter met de 360. Maar gewoon een mooi stijlvol logo en een nieuwe artwork. Dat het de naam classic in de zin van klassieker ook eer aan doet. Maar geluk: zodra de classics worden de originele meestal ook voor de zelfde prijs verkocht.