1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XBOX360] console vind hdd niet

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Yuck0, 4 jan 2010.

  1. Yuck0

    Yuck0 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedendag mensen,

    Ik heb sinds een korte tijd een probleem met mijn hdd. De hdd is gwoon zoals die normaal hoort, aangesloten. Heb niets veranderd of wat dan ook. Maar plotseling kan hij de hdd niet meer vinden. Hij geeft ook aan dat er niets is aangesloten. Zou iemand me kunnen vertellen wat ik voor stappen moet ondernemen?
     
  2. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    ms bellen
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Krijg je verder nog een error, zoals "Can't find your Xbox 360 hard drive. Please reattach it. After you attach the hard drive, your console will automatically restart."? En het is ook niet gebeurd na een update ofzo?

    Hoogstwaarschijnlijk gaat het toch gewoon MS bellen worden zoals oldsk00l hierboven reeds zei, maar je kan natuurlijk eerst wel even best de HDD loskoppelen, kijken dat er toch geen merkbaar vuil aan de contactjes zit, en hem terug proberen.

     
  4. Yuck0

    Yuck0 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg geen foutmelding. Hij geeft niets aan. Het duurt alleen heel lang voordat hij opgestart is. En dan geeft ie dus aan dat er geen profiles en alles zijn. Denk dat ik maar ms moet bellen lijkt me.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heb je de HDD origineel?
     
  6. Yuck0

    Yuck0 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Heb de elite pack gekocht tijdje terug.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wordt vrees ik toch ms bellen .. ik wil bijna zeggen probeer een format .. of ziet hij de hdd helemaal niet
     
  8. Yuck0

    Yuck0 Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    format al 3 keer geprobeert maar doet niets... als ik naar system settings, memory ga dan staat er Unformatted. En als ik dan formateer doet het niets...
     

Deel Deze Pagina