Hallo allemaal, De titel moet het meeste maar voor mij zeggen Ik wil mijn xbox360(wireless) controler openmaken omdat een veertje ofzo vastzit, de rechter shouderknop blijft hierdoor ingedrukt en ik kan hem met geen mogelijkheid weer los of terugtrekken Probleem is nu: ik krijg de controlen niet open. Ik heb 6 schroeven uit de onderkant verwijderd en het witte omhulsel zit nu redelijk los. Alleen bij de batterij houder(midden) krijg ik m niet los.. Ik heb geprobeerd hem een beetje los te wrikken met een schroevendraaiertje maar ik durf hem niet te veel open te wrikken aangezien hij nog vast zit. Weet iemand hoe je zo'n controlen openkrijgt!? ik heb ook op het internet gekeken maar daar vind je ook niets bruikbaars.. Alvast bedankt. Blace Excuus,,de rechter trigger
Er schijnt onder het serienummer nog een schroefje te zitten, dat moet je voorzichtig weghalen, bij het case mod gedeelte van dit forum hebben ze geloof ik een handleiding hoe je de controller het beste open kan maken. Hier: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=81184 hier ergens staat het denk ik wel denk ik, zij hebben er iig ervaringen mee met openschroeven.