Nou hij is idd mooi alleen mijn start menu verdwijnt gelijk zodra ik m open. Klik ik op start en wel dan omhoog en weg is tie, beetje jammer..... Als ik btw in mn verkenner dubbelklik op een map opent hij zoeken ipv de map zoals altijd was... Nog meer mensen last van?
Geen dank. Alleen vind ik bij die andere skin de taakbalk wat onduidelijker. Voor de rest is het start menu etc. heel mooi. Da's raar. Mischien hem nog een keer installeren? Dit zijn dan ook zover ik weet de enige 2 Xbox 360 Skins. Ik chek Window Blinds regelmatig dus als ik een nieuwe zie post ik hem wel.
Geen stomme vraag hoor. Je moet eerst Windowblinds downloaden en installeren. En met Windowblinds kan je dan de skins installeren.
kijk wel uit met windowsblinds hoor! Zijn veel mensen die zeggen dat het niks scheelt als je windowsblinds draait en het standaard theme progje van windows uitzet (een bepaald bestand), maar als je wat zware dingen (spellen, videobewerking etc.) gaat doen op je computer merk je wel degelijk een vertraging. Je bent gewaarschuwd! Edit: Dit is trouwens wel een geinige site om je desktop een 360-sfeertje te geven: http://www.360style.net/
ik heb em ook op mn pc gezet maar ik kom start niet meer in.. elke keer als ik met mn muis het menu in beweeg verdwijnt heel start.
ik heb nog een vraagje ik heb nou die snowblinds gedownload en dan staat die desktop er wel bij maar ik weet niet hoe ik die selecteer zodat de computer hem daatwerkelijk gebruikt. hoe kan ik hem dan in gebruik nemen want als ik op aply druk kan ik selecteren welke buttons hij gebruikt maar dan kom ik niet verder b.v.d
snapte het eerst ook niet hoor... Druk op je guide button, ga naar Personal Settings, en dan naar Themes, klaar Ook kan je custom themes maken, door gwoon op een mp3 speler of cd een plaatje te zetten, dan op je 360 dat plaatje te selecteren, en dan als achtergrond instellen, ik heb deze:
bosbeest jij hebt het volgens mij over op de xbox 360 een theme verandere maar deze thread gaat over een theme voor je pc. toch bedankt
Als je gewoon in het 'menu' bent zegmaar, en je hebt je style geselcteerd, dan klik je op Apply This Skin Now:
Volgens mij kan er anders geen probleem zijn. Window Blinds heeft dan ook over de 5000 Skins. En er zitten hele leuke tussen. Maar wel raar dat er bij sommige mensen een bug in zit.