Xbox360 doet raar .. stroom probleem??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door emmerick, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmerick

emmerick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi ,
    ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag,

laatst kreeg mijn omgebouwde xbox360 een red ring of death (error code : 0110) nadat ik een gebrand spel in me xbox deed , dus ik zocht op internet en kwam op een oplossing dat ervoor zorgt dat je red ring of death weg gaat , namenlijk je xbox oververhit laten raken , dus dat deed ik en inderdaad daarna deed hij het weer dus ik speel weer een spel en doe me xbox uit en daarna doe ik me xbox weer aan en hij dowet niks dus ik denk huh? op de voeding blijft het ledje ook op oranje en er gebeurd niks , geen fan gaat aan geen red ring of death of een andere led die aan gaat, niks. dus ik wacht even en ineens beginnen 2 van de 4 ledjes ( dus niet 3 rode maar 2 rode) zwakjes knipperend te branden , maar heelzwakjes alsof de stroomtoevoer kapot is ofzo , 2 ledjes betekenen oververhit maar me xbox was gewoon nog koud , dus ik maak me xbox open en merk dat het paneltje in mijn xbox waar het aan knpoje op zit heel losjes op me moederbord zit , dit vond ik al vreemd en als ik me xbox aan doe (ookal gebeurd er niks) wordt dat paneltje waar me aankknop op zit binnen 10 seconden gloeiend heet , weet iemand wat er aan de hand is? is me xbox nu helemaal kapot ? of wat?

alvast bedankt :'-(

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Helaas, op dit forum ondersteunen wij ombouwen van consoles op geen enkele manier.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina