1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 draadloos Headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door prahladsingh, 24 mei 2006.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Nope. Dat word dus een nieuwe aanschaffen.
     
  2. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    nou wel dus want vriend van mij ze headset was kapot en hij heeft opgebeld kreeg zo een nieuwe zonder de oude kapotte op te sturen dusssss mazzols succes ermee
     
  3. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het deze week meegemaakt. Mijn headset was kapot. Zondag met de helpdesk contact opgenomen en woensdag had ik al een nieuwe in mijn brievenbus. (zonder dat ik mijn defekte moest opsturen).

    Prima service! :thumbs:
     
  4. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Waaraan ligt het probleem dat sommige headsets snel kapot gaan? De kabel? Want dan zou deze headset een goede verbetering zijn...
     
  5. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was er een slecht contact in de kabel waardoor ik de mensen niet kon horen, zij aan mij wel. Ze hebben daar weinig problemen van gemaakt en mij gewoon een nieuwe gestuurd.
     
  6. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet ik tege ze zeggen dan gewoon dat ie stuk is en sturen ze dan meteen een nieuwe
     
  7. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat wel garantie op een jaar heb net bericht teruggehad..!
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijne is weer stuk gegaan. Dit is al de derde keer :confused: Ik doe er geen rare dingen mee, en weer is het zelfde probleem weer voor gekomen, als ik het draad beweeg dan horen ze mij stotteren, gelukkig had ik nog een reserve maar ik wacht niet echt op smart op die draadloze headset! Alleen moet ik weten hoe het met de stroom toevoer zit?!
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    externe lader
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ikga wel zo`n wireless ding kopen want m`n headset is kapot (weer) ikga er niet lomp mee om maar hij gaat gewoon kaput. Daarom moet er maar een nieuwe hebbe en zo`n wireless zal vast wel goed werken.
     
  11. Spunker

    Spunker Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Die wireless headset word dan middels een receiver op je joypad aangesloten, zou het niet?

    Dat betekend een vervelend blokje op je gamepad, en hij gaat stroom vreten van je gamepad.... oftewel hij zal een klapje sneller leeg zijn, en dat betekend weer vaker opladen.. Daarnaast vind ik persoonlijk de headset vrij kut.. ik hou totaal niet van plugjes in me oren, daarnaast zie ik maar 1 speakertje....

    Voor mij totaal geen probleem, maar voor de gemiddeld persoon met 2 perfect werkende oren mischien wel lastig om alles vanuit 1 hoek te moeten horen. (Lijkt me vrij irritant met shooters, ivm voetstappen om enemy te ontdekken)
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee die word niet aangesloten op de joy pad.. de oplossing zit reeds in de xbox 360 ingebouwd ... en maakt dus contact met de xbox 360
     
  13. Spunker

    Spunker Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok duidelijk, maar dan is dat toch eigenlijk geldkloppenrij?! Zoals eerder gepost is.

    Men verkondigd de x360 als een next gen machine, waarom hebben ze dan een goedkoop kostendrukkende pruts headsetje bij de premium meegeven?! je neemt hem als voordeel draadloos te kunnen gamen, en dan zit je nog met een dropveter om je nek om je xdoos liefkozende benamingen toe te wensen \o/
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm nee imho is het geen geldklopperij ... anders was de xbox 360 duurder geweest ... nu heb je de keuze om hem wel of niet draadloos aan te sluiten ... Microsoft heeft de keuze gemaakt om de xbox 360 zo goedkoop mogelijk af te leveren. Tevens was de wireless headset en de vision (camera) nog niet klaar.
     
  15. kloon

    kloon Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    en deze is nog grotere rommel als de orriginele versie
    je moet veel te hard spreken wille de mensen jouw verstaan
    op de foto zie je wat er allemaal bij zit

    [​IMG]

    de speaker heb ik in de kast gesmeten en gebruik alleen het grijze plugje
    met daar in mijn headset van mijn goeie oude xbox
    (via het plugje en de splitter kan ik er alles op aansluiten)


    dus mensen deze zeker niet kopen 12€ voor de vuilbak
     
  16. Highlander

    Highlander Hete bliksem

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    33
    Lol!

    Post voor de grap het merk + de prijs ervan. Zodat geen mede xbw`ers dezelfde fout maken door dat setje te kopen. :)
     
  17. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al wat bekend over de batterij van die draadloze headset. Kan je die ook opladen ofzo?
     
  18. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit vraag ik mij ook af.
     

Deel Deze Pagina