1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBOX360.. Een nieuwe Revolutie?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plasticman NL, 30 okt 2005.

1. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Microsoft, Sony en Nintendo streven alle drie naar 1 console op de markt. Probleem is echter dat ieder wilt dat het zijn systeem wordt. En dat is alleen maar goed want het stimuleert de innovatie en prijsconcurrentie binnen de hardware markt.

Zonder deze concurrentie acht ik het onwaarschijnlijk dat de Cell processor of de revolution controller er op dit moment al was gekomen. En zonder concurrentie gaan de prijzen omhoog, kijk maar naar windows.

2. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Om nog even terug te komen op het feit dat het niet zou kunnen (heb ik hierboven zelf geschreven). In principe kan het natuurlijk wel en het lijkt me zelfs niet ontdenkbaar als bijvoorbeeld Nintendo een keer failliet zou gaan. MS zou er dan wel over na gaan denken om Nintendo om te kopen en samen te gaan concureren tegen Sony. Op voorbehoud dat Nintendo een keer failliet zou gaan en dat zal natuurlijk niet zo gauw gebeuren.

Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  3. Ms. Smith,

Deze Revolutie is er gekomen omdat MS zich met de gaming industrie ging bemoeien. Nu moesten Sony en NIntendo ineens echt aan het WERK omdat ze dondersgoed wisten dat MS ze er allebei uit kan gaan drukken, wat ik net als jou niet denk van nintendo.
    Sony heeft hierdoor waarschijnlijk een op papier zo "futoristisch mogelijke console" proberen te bouwen te bouwen waarmoor ze nu al tegen veel problemen en tegenslagen zijn aangelopen.

Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2005
  4. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    gast denk jij serieus dat ik niet weet waar ik het over heb? ga je eerst eens verdiepen in dingen dan kom je er vanzelf achter waarom jou idee nooit werkelijkheid gaat worden.....ik geef toe het is een mooi idee maar het gaat niet lukken simpelweg door de houding van de mens dat ze overal beter in willen zijn en daardoor blijf je concurentie houden.

edit: plasticman heeft z'n tekst weg gehaald.

Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  5. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit topic niet echt ergens over gaan eerlijk gezegd, er zijn al veel topics die hier erg op lijken...

6. Nou, dan weten we dat nu allemaal, dan hoef je verder ook niet meer te reageren of dit topic in de gaten te houden.._0/

7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    waarom hoef ik niet meer te reageren, als er wat zinnigs wordt gezegd wil ik nog wel reageren hoor...

8. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ze kunnen beter de multiplatform spellen zo maken dat op één disc de spellen staan voor de opvolger van de Xbox 360 de opvolger van de rev, en de opvolger van de PS3. Dus dat je Fifa (2010?) op de X720 kan spelen bijv. dat je de disc erin doet en je selecteert in een menu Xbox 720 en dan boot de disc de 720 versie.. Maar dan moeten de fabrikanten wel allemaal één standaard hebben ( HD-DVD of die 100gig schijfjes ) in hun consoles

9. Waarom reageerde je de vorige keer wel dan??:+

10. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    omdat ik ff kwijt wilde dat er al tig topics zijn die hier op lijken:)

11. Kan je het zelf allemaal nog wel volgen?
    Als er gewoon 1 console is, waarvoor ze het allemaal kunnen maken is dat dan toch 10 x eenvoudiger?

12. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    en dus onzinnig. Stel je voor en marmannetjes komen en stelen al onze consoles.....net zo onzinnig. Maar veel plezier met de reality soap hier. suc6

13. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat jij heel erg dom post laaste tijd, eerst loop je te zeiken wat voor kuttopic dit wel niet is, wat het overigens niet is. Daarna kom je ook nog met een heel dom en fatasie antwoord.

On-Topic: Ik snap wat het nut van deze tread is, maar dat zegt niet dat ik er voor ben, concurrentie is goed, je noemt een paar goede argumenten voor de "samenvoeging" maar die leggen het af tegen de `tegens` Daarbij komt nog bij, dat als ze nu alleen nog maar op de 360 overgaan, en nooit meer een andere console maken, dan moet er toch update van de hardware komen, want op een moment kunnen de grafics het niet aan, en de processor. Als er upgrades komen, zijn er wel concurrerende bedrijven die deze maken, er heb je hetzelfde als bij de pc. Natuurlijk is de pc heel anders dan een console, een console is een console en zou ook altijd een begrip zijn, lekker je disc erin, niet instaleren, en spelen met je controller. PUNT

greetz wooly

14. Als ik bij sommige van jullie nog de 'Illusie' over het aankomende succes van SONY en de PS3 dan toch maar voorgoed als sneeuw voor de zon moet laten verdwijnen...

Sony kan gaan staan jokken op een beurs over MS en een mooi praatje houden....:{

MS:confused:

Dit artikel hieronder laat zien dat MS er sinds kort een Japanse partner bij heeft....

'Intel en Microsoft achter HD DVD

TOKIO (ANP/AFP) - De Amerikaanse bedrijven Intel en Microsoft hebben zich dinsdag geschaard achter de nieuwe HD-standaard van het Japanse Toshiba voor de volgende generatie DVD’s.
    Dat is een fikse tegenvaller voor Sony, dat momenteel werkt aan een concurrerende standaard voor DVD’s, de Blu-ray-technologie.
    "De nieuwe technologieën moeten DVD’s een betere beeldkwaliteit en meer opslagcapaciteit geven. Toshiba heeft samen met NEC de HD-standaard ontwikkeld. Sony werkt samen met onder meer Philips en Dell aan de Blu-ray-technologie.
    Beide standaarden kunnen niet met elkaar overweg. Daarom hebben de twee groepen de afgelopen drie jaar gestreefd naar acceptatie van hun technologieën door de elektronica-industrie.
    Vorige maand werden Sony en Toshiba het niet eens over de ontwikkeling van een gemeenschappelijke DVD-standaard. Daarop liet Toshiba weten dat het verder gaat met de productie van zijn eigen HD-technologie. Naar verwachting komen de eerste DVD’s van de nieuwe generatie later dit jaar op de markt."

Zoals ik dus eerder ook al zei...

Bill heeft zijn oogje op de gamesindustrie laten vallen, en die is nu van hem....

Jullie zullen nogwel overtuigd raken van de kwaliteiten en voordelen die dit meebrengt..
    En we zullen er simpelweg mee moeten gaan leven.:)

Enjoy the ride..

Laatst bewerkt door een moderator: 31 okt 2005
  15. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het zelf niet mooier kunnen zeggen..

16. Bedankt Petrus,

Ik hoop dat we 'nu de kogel door de kerk is' er hier normaal over kunnen praten op dit Forum.

17. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteindelijk draait toch alles om geld. En als er een bedrijf is wat geld in overvloed heeft is het microsoft wel.

Stelling: Als microsoft elke bedrijfslicentie voor hun producten 5 dollar duurder maken, hebben ze genoeg geld om Sony 5 x op te kopen.

Klinkt hard maar is realiteit. Microsoft koopt de concurrentie af. Zo is het in het verleden ook gegaan met bedrijven die protesteerden dat elke PC met Windows automatisch Microsoft Internet Explorer erop kreeg. Hetzelfde is onlangs gebeurd omtrent de oneerlijke concurrentie met Windows Mediaplayer op welke windows machine.

Microsoft lost alles met geld op. En als blijkt dat Sony een vervelende strontvlieg gaat worden, schopt Microsoft Sony met een zak duiten de straat uit. En dan kan meneer de directeur van Sony verhuizen naar de Bahama's en daar zn Xbox360 aansluiten om Halo3 te spelen.

God bless Bill...

18. MS heeft ongeveer de afgelopen 10 jaar al heel hard gewerkt aan haar imago.
    In die jaren ervoor stonden ze bekend om hun 'keiharde' en hele 'felle' overname's. Met MS viel gewoon niet te spotten!

Nu lossen ze een "probeempje" vaak heel simpel op door een samenwerking aan te gaan met 1 van de concurrenten van die partij.
    Het artikel van hierboven is hier weereens een klassiek voorbeeld van.

Een zak met geld zal er in dit geval denk ik niet in zitten voor Sony..
    Sony heeft nogal 'uitgehaald' naar MS.. :eek:

En wie weet... Misschien heeft Ome bill voor dit geval nog wel iets in z'n 'oude' truckendoosje klaarliggen:+

19. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ik snap het punt, en als je het zo segt klinkt het best begrijpelijk maar ik vind dat concurentie er altijd moet zijn en moet blijven. Dingen worden volgens mij alleen maar belachelijk duur als er geen concurentie zou zijn omdat er tog geen concurenten zijn die klanten van jouw bedrijf kunnen wegpikken. Ik vind dit best een intressant topic en snap de mensen ook niet helemaal die zo lopen te zeuren!

20. De concurrentie zal juist meer dan ooit worden denk ik.
    De developpers moeten de strijd aangaan vanaf nu. Geen van hun zal op hun luie reet gaan zitten nu. Ze weten namelijk dondersgoed dat 'klotegames' niet goed verkopen en een 'Topper' vele miljoenen binnen kan halen.
    Ze hoeven nu niet meer alleen elke PS op xbox bezitter te overtuigen, maar ELKE 'Console-gamer'

Daarnaast zal de prijs nooit te hoog gehouden gaan worden.
    Ms wil die XBOX360 bij honderden Miljoenen mensen in de huiskamer hebben staan.
    Dit kunnen ze alleen bereiken door de 'Games-industrie' gezond te houden en de prijzen laag.

Hieronder nog weer een ander groot voordeel van dit Systeem.
    Het zal nu ook voor videotheken VEEL aantrekkelijker worden om games te gaan verhuren.
    Alles voor 1 Systeem is veel overzichtelijker dan het rommeltje dat het huidige systeem van 3 standaarden met zich meebracht..
    De kans is groot en vrij onvermijdelijk dat elke Videoland in de nabije toekomst 'XBOX360' games gaat verhuren.

Deel Deze Pagina