kan 'je' nou eens 'ophouden' met die 'irritante' 'haakjes?' :{ /Mod :{ http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=1624331&postcount=4
Ik vind dit eigenlijk toch een nutteloos topic. Net als zijn andere 'fanboy' topics. Niet dat ik tegen de X360 ben, want die ruleert natuurlijk. Maar eerlijk, heeft deze discussie over 'één enkele console' nut? Nee, want er zullen d'r altijd meer zijn.
kan je nou eens ophouden met al die irritante reacties!! jij hebt echt niks te doen hé? post dan gewoon niet !!
Dude, jij irriteerd veel mensen met je klote posts, over commentaar en nutteloze antwoorden. Take a break, take a KITKAT greetz wooly
mierenneukmode: lol, de titel van deze thread klopt van geen kant. De Xbox 360 is zeker geen revolutie, maar een EVOLUTIE. Ik bedoel: er komen geen schokkende nieuwe dingen voor die het hele consolegebeuren omgooien zoals bij de revolution, maar er wordt gewoon verbeterd ten opzichte van de vorige generatie /mierenneukmode was maar ff een ideetje
Alles wat jij vind Supah.. moet je naar de POLITIE brengen.... Kap er nou maar is mee de 'wannabee-mod' uit de hangen stumper. Begint mij en vele anderen hier al aardig de keel uit te hangen en je verziekt het forum er ook nogeens mee.
En nu iedereen ontopic! Vanaf hier geen reacties meer op die off-topics discussies hierboven, dus ook geen geen laatste woord of "is goed". Laten we nu normaal verder gaan of de 360 een revolutie is.
Ik vind dat de eerste post ff iets duidelijker moet worden uitgelegd. Want wat de meeste eruit opmaken is: of er niet beter 1 console kan worden gemaakt. En de vraag of de xbox 360 een nieuwe revolutie is tog maar ff wat anders. Is de xbox 360 een nieuwe revolutie? Ik vind de xbox 360 duidelijk een revolutie. Als je deze vergelijkt met de vorige consoles dan is dit tog totaal nieuw. Eigenlijk niet eens vergelijkbaar De mogelijk heden zijn veel groter. Als je kijkt naar de spellen: ze zijn nu groots. Daarmee bedoel ik dat je super grote slagen kan spelen. Hele inteligente tegenstanders. Grote speelgronden en mappen. Veel opties. Dit hangt natuurlijk beetje af van de makers van het spel. Maar de xbox 360 kan het aan. En gelukkig zien we dat terug in bepaalde spellen.(als ik kijk naar de release games) Maar ik denk dat de echte grote kracht van de xbox 360 tog duidelijk in de online modus zit. Dit is heel erg vereenvoudigt (is voordeel) als je kijkt naar de vorige xbox. En er zijn veel mogelijkheden van chatten gamen dowloaden enz. Voor mensen die op uitelijk letten: de xbox 1 had veel, heel veel commentaar op hoe hij eruit zag. En veel mensen hechten daar waarde aan. Want mede hierdoor waren de verkoopcijfers niet zoals dedacht of gehoopt. Maar het uiterlijk van de nieuwe xbox 360 daar is vrij weinig op aan te merken lijkt me zo. Gewoon prachtig Dit zijn volgens mij wel de grootse verbeteringen. Als ik iets vergeten ben post t dan. Dus antwoord. Dit is zeker een nieuwe revolutie. (en een nieuwe gen)
1 ding op toe te voegen: Als je ziet hoe de beelden van de ps3 eruit zien DAMNZ daar is veel te doen ,MAAR...ik ga alsnog voor de 360 Want daar hebk meer ''Live Friends'' op!(+live server is beter)
/\ De beelden van de PS 3 die er zijn getoont, zijn allemaal niet ingame . Tuurlijk zal ook de PS 3 een nieuwe Revolutie geven aan het gamen, maar wat ervan nu nog getoond is, is gewoon nog niet ingame.
Ps3 is technish al beter verklaard. Maar dat houd nog vrij weinig in. Het eerste nadeel van beter chips hardware enz is dat de console in prijs omhoog schiet. hoooo! Stop ik dacht ff ineens dat er al zoiets is van ps3 vs xbox 360 dus ff niet verdergaan deze discusie voeren we wel ergens anders. Goed de xbox360 is dus een revolutie omdat?? Hij al uitverkocht is voordat hij in de winkels ligt. Voor andere redenen zie mijn post stukje terug.
Ik persoonlijk vind wat ik tot nu toe van de 360 heb gezien niet revolutionair. De controller van de nwe nintendo machine is revolutionair imo. Of het goed uitgewerkt kan worden is nog maar de vraag. Maar het concept is is in ieder geval vernieuwend en maakt een hoop nieuwe soorten gameplay mogelijk. Iets wat de 360 en zeker de ps3 nog niet laten zien. De 360 is geen revolutie maar een evolutie op dat vlak. Betere graphics, physics en online mogelijkheden zijn voor mij toch genoeg redenen er een aan te schaffen. De ps3 heb ik vooralsnog nul interesse in. De nieuwe nintendo komt daar in tegen zeker in huis.