Xbox360 game branden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Honne, 17 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Slaap modje slaap, daar buiten loopt een schaap, een schaap met witte voetjes drinkt zijn melk zo zoetjes. Slaap modje slaap daar buiten loopt een schaap.
     
  2. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    en deze topic starter is een aap :p
     
  3. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom raak je zo in paniek? :{
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
  4. Honne

    Honne Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, in ieder geval bedankt voor jullie uitgebreide antwoorden. Ik weet nu dat het (nog) niet kan, wat een modchip is (en ja ik zal er op googlen, want ik had er buiten jullie om nog nooit van gehoord).

    Het is nooit mijn bedoeling geweest mensen boos te maken, want zoals ik al eerder zei, ik heb de faq van dit stukje forum [Xbox 360 Games Forum] gelezen en besloot dat mijn vraag wel kon.

    mzzl allemaal
    Honne

    ps opzich zou het wel wenselijk zijn je games te kunnen kopieren (voor eigen gebruik, zoals het ook mag in de auteurswet). Ik heb 3 kinderen en ik heb al gebroken bob de bouwer dvd en teletubbie dvd waarvan ik nu denk, jammer dat ik ze niet gekopieerd heb, ze vermallemoeren heel veel. Ik heb PGR, dat is voor 3+ en mijn zoontje van 5 vind dat heel leuk.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
  5. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ja sommige mensen op dit forum zijn een beetje vreemd :{
    nu beetje het heilige boontje spelen totdat ze erachter komuh dat het egt kan nou dan downloaden ze zich rot omdat het lkkr gratis is :p
    vind het ook bullshit..... als ze de games goedkopre makuh dan is er geen enkel probleem..... zelfde probleem met de pc..... echt belachelijk gewoon.
    ik download gewoon alle games *)
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dus jij bent diegene die de hele gamesindustrie kapot maakt ;)

    ik download (echt) nooit games. Ik ben zo iemand die het hoesje en de handleiding ook wilt hebben...
     
  7. Honne

    Honne Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb de hoofd faq ook gelezen. Sorry voor deze threath dan, ik wist niet dat die faq anders was dan de faq van dit hoekje van het forum.

    mzzl

    honne
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dicht gaat deze thread.
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina