1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Gamerscore gehacked?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nukeshell, 4 apr 2006.

1. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Nope thats me :D

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben ook Xbox.com moderator dit is één van de taken. Bij de volgende grote server update is dit probleem opgelost :)

<KUS>

Mygamercard.net heeft dit probleem ook opgelost!

Laatst bewerkt: 5 apr 2006
  3. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ FARDO _O_

Gamerpoints zegt inderdaad niets over hoe goed iemand is. Je krijgt ze als je bepaalde dingen behaald / uitspeeld.

4. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    zegt wel over hoe goed iemand is, want bijv. de missies bij PDZ dark agent zijn best pittig en die achievement van ghost recon (1ste op leaderbords) zijn ook moeilijk te krijgen

5. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar, maar ik zie me niet 1000 potjes spelen voor wat punten. Dat bedoel ik ermee. Ik speel recreatief, dus wanneer ik even zin heb. Soms kan het zijn dat ik paar avonden op rij een game speel (Ghost Recon had ik dat), en soms game ik een hele week niet.

6. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ja precies gamen doe je toch voor je lol die puntjes boeien mij echt geen reet.
    als je daar voor gamed dan heb ik toch wel zoiets van :confused: dan koop je eigenlijk meer achievements dan games.
    maar er zijn ook mensen die echt alle 360 games spelen dus na 2 weken een of ander spel ruilen en dan die weer spelen zo kom je wel aan je achievements.

7. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    super triest, nu zie je wel weer de mensen die cheaten komen op een gegeven moment toch wel voor lul te staan en die ene Dark gast was idd cheater bij halo 2 ( dom jong, dit soort n00bs als hem kunnen anders niet hoger komen in LVL...) en trouwens een hoger Gamerscore zegt wel iets..... het zegt dat je geen leven hebt! rond de 10000 heb ik denk ik pas volgend jaar ofzo...
    maar aan Archievement kan je denk ik wel zien of iemant goed is...

noujah van die andere gast had ik het niet gedacht en BTW ik zou het echt niet cool vinden als ik de hoogste Gamerscore had van NL, en zeker niet als ik had gecheated ik denk dat ze gewoon geen leven hebben !

8. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft niks te maken met geen leven hebben. Ik heb alleen PGR3 en dat heb ik 140 uur gespeeld. Heb ik nu geen leven? Die andere gasten hebben 15 games op 400 punten gehaald. ik heb 1 game op 900 punten gehaald. Het zegt alleen iets over hoeveel geld je hebt en hoeveel games je koopt. De grootste n00bs kunnen de hoogste gamerscore halen en niet eens zoveel spelen.

9. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is wel opvallend dat diegene die al eerder cheat, zulke dingen ook weer uitvindt, en ook gelijk weer verder gaat met het cheaten. Het is dus wel duidelijk dat bij deze gasten het eens cheater, altijd cheater wel opgaat.
    Ik vraag me af wat voor hun de fun is hieraan 8) . Ik denk dat ze het leuk vinden ofzo dat ze in die top 10 staan. En als ze t al eerder bij Halo deden laat wel zien hoe ze zijn, blijkbaar gewoon jaloers op de gasten die t wel kunnen en ze wouden dat zij ook zo goed waren. Maar helaas jongens, dat zijn jullie niet.:+
    Eigenlijk moeten we een soort cheater thread ofzo maken, met de meest zielige cheaters. Volgens mij kan je om zoiets nog best wel lachen :)

10. Tha Ladykillah

Tha Ladykillah Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je daar ook wel om kan lachen... Kan je ze eindelijk eens terug pakken:9... Om ze lekker in een negatief daglicht te zetten en lekker af kan zeiken......
    Want Cheaters hebben geen leven!

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    foutje, 1blz overgeslagen 8)

12. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad. Er zijn spellen bij, waar je binnen een paar uur 1000 punten hebt (Meeste Sport Games), maar er zijn ook spellen bij waar je naar een maand nog niet alles hebt (Quake 4).

Dus er zijn Games waarbij je kan zien of iemand echt goed is of gewoon geld heeft om zulke makkelijke punten te kopen.

On-topic:
    @Fardo: Is de oorzaak al bekend? Of heb jij er verder ook niks mee van doen?

13. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt,sommige spellen zoals King Kong heb je heel makkelijk de 1000 punten,terwijl je bij Oblivion en PDZ je echt moeite moet voor doen en zelf lang erover doet.

Deel Deze Pagina