Misschien is een alfabetische volgorde of een lijst van hoge gamerscore naar lage beter dan alles door elkaar.
Het staat nu gesorteerd op datum toegevoegd. Sorteren op gamerscore is nog niet mogelijk, eerst moet ik die gegevens ergens kunnen ophalen. Sorteren op gamertag is wel mogelijk.
leuk gedaan je ziet wel dat sommige echt niet slim zijn.. dordrecht ligt zover ik weet toch niet in zuid-holland?
Eeeeuh, dat ligt wel in Zuid-Holland hoor Maar ik heb nog iets in ontwikkeling dat als de provincie is gekozen alleen de dorpen/steden van die provincie geselecteerd kunnen worden. Staat alleen nog niet online.
Nu kun je ook zoeken op game en wie deze heeft. Mocht je geen email hebben gehad via de mail dan moet je het mij maar even laten weten.
ey, netjes gedaan. heb mezelf nu ook toegevoegd, alleen nu is net mijn 3 maanden live account afgelopen. moet toch maar ff een jaarkaart kope ! hopelijk komen er nog veel luitjes bij, maar dat moet geen probleem zijn Groten Jb/Jr
Heel vetjes hoor. Zou alleen nog wel de leeftijd erbij willen hebben. Wat makkelijker als je wat oudere gamers wilt tegenkomen.