ON 360 HTML: Forum Naam: ON 360 Games: call of duty 2 PGR 3 GR:AW halo 2 Gamertag: ON 360 Provincie: Drenthe Woonplaats: Nijeveen Leeftijd: 21
Forum Naam: Lt Lemmens Games: Call of duty 2, Perfect Dark Zero, Kameo, Project Gotham Racing 3, Nfs Most Wanted, Blazing Angels, TES4, Full Auto, Doa4, GRAW Gamertag: LtLemmens Provincie: Gelderland Woonplaats: Beuningen Leeftijd: 21
Forum Naam: Deano2 Games: Doa4 , Kameo Gamertag: Godje Dean NL Provincie: Zeeland Woonplaats: Vogelwaarde Leeftijd:14
Forum Naam: RicoBoy Games: Perfect Dark Zero, Project Gotham Racing 3, Ghost Recon: AW Gamertag: berserkrico Provincie: Zuid-Holland Woonplaats: Zoetermeer Leeftijd: 17
Forum Naam: EgYoWns Games: PGR3, Oblivion Gamertag: EgYoWns Provincie: Gelderland Woonplaats: Nijmegen Leeftijd: 14
Forumnaam: Don Juan Games: G.R.A.W, Topspin 2, PES 5 en Halo2 Gamertag: Don Juan NL Provincie: Utrecht Woonplaats:Nieuwegein Leeftijd:23 Heb m'n 360 net een week, dus mensen voel je vrij om me te adden.
Ik heb silver op m'n 360 en xboxlive op m'n gewone xbox. Is het mogelijk om dat abbonement op m'n xbox over te zetten naar m'n 360 zodat ik eigenlijk dat silver abbonnement omzet in een gold?
Forum Naam:TiNuSsssss GamesGR3 Gamertag: TiNuSsssss Provincie: Overijssel Woonplaats: Deventer Leeftijd:29
Forum Naam: Wesley Games: Zie Gamercard, favo game Burnout Revenge Gamertag: Lethal AK47 Provincie: Zuid-Holland Woonplaats: Barendrecht Leeftijd: 22
Forum Naam: kaluh gabber Games: Zie Gamercard, favo game Fight night round 3 Gamertag: NL ASSASIN NL Provincie: Limburg Woonplaats: Sittard-limburg Leeftijd: 18
Ik merk sinds gisteren dat mijn gamercard niet meer aangepast wordt... Het laatste spel dat ik speelde was Table Tennis, maar in mijn gamercard staat dat logo niet eens vermeld. Mijn punten gaan wel nog omhoog, maar die logo's worden blijkbaar niet meer aangepast. Iemand enig idee hoe dit kan komen?
Kheb nu gemerkt dat de logo's gewoon in een vaste volgorde blijven staan. Als ik kijk wanneer ik de games het laatst speelde, kloppen die datums, maar de volgorde verandert niet meer... Het laatste wat ik speelde was TableTennis en dat staat 8e ofzo in de lijst...
Heb ook net gezien dat mijn Abo sinds 5 dagen automatisch verlengd is. ZOu het daar iets mee kunnen te maken hebben? Wat gebeurt er als ik RECOVER GAMERTAG kies?
Laat ik mijn gamertag ook maar eens posten. Forum Naam: mvdlit Games: oblivion en G.R.A.W. Gamertag: mvdlit Provincie: Utrecht Woonplaats: Harmelen. Leeftijd: 15