Goeiemorgen lui, bij deze de mijne, kheb maar even nieuwe account aangemaakt aangezien ik die van mn vorige, davidian, kwijt ben. Gamertag: AFCA Kleine De friends lijst is nog een beetje leeg........*iets minder stille hint*
Hallo piepels, Ik heb zojuist iemand een PM gestuurd met mijn gamertag+rest. Over die rest wilde ik een kleine opmerking maken: bij leeftijd had beter geboortejaar kunnen staan. Over en tijdje kloppen de leeftijden niet meer. WEL vet en verder goed uitgewerkt initiatief. NICE! Miguel Reefer
Forum Naam: The Bolster Games: Oblivion, Call of Duty 2, The Outfit Gamertag: Dutch Ram Provincie: België Woonplaats: Lommel Leeftijd: 15
Forum Naam: Schranseman Games: Oblivion, Kameo Gamertag: medembreo Provincie: Utrecht Woonplaats: Amersfoort Leeftijd: 25 HTML: [b]Forum Naam: [/b] Schranseman [b]Games: [/b] Oblivion, Kameo [b]Gamertag: [url=http://live.xbox.com/member/Medembreo]medembreo[/url][/b] [b]Provincie: [/b] Utrecht [b]Woonplaats: [/b] Amersfoort [b]Leeftijd: [/b] 25 [IMG]http://card.mygamercard.net/NL/medembreo.jpg[/IMG]
Forum Naam: Black Bullet Games: Project Gotham Racing 3, Top Spin 2 Gamertag: Black Bullet NL Provincie: Zuid-Holland Woonplaats: Barendrecht Leeftijd: 19
Forum Naamowerslave666 Games: Saintsrow,dead or Alive 4,Condemned Gamertag: gys666 Provincie: Noord Holland Woonplaats:Huizen Leeftijd:28 wie me toe wil voegen,ga je gang./
Voor mensen die binnekort FIFA 07 en Gears of war gaan kopen, voeg toe EgYoWns om online tegen elkaar te gaan
Forum Naam: Masta_user Games: Prey, Saints Row Gamertag: woerdenaar Provincie: Utrecht Woonplaats: Woerden Leeftijd: 14
help Als ik mijn gamertag wil recoveren krijg ik ook diezelfde foutmelding. Maar betekent dat dat ik nu verplicht ben me corrupted profile te verwijderen samen met alle achievments en save games???
Forum Naam: Eelceau Games: Check Gamertag: ZeRo NL Provincie: Noord-Holland Woonplaats: Amstelveen Leeftijd: 20 Wordt overigens wel slecht geupdate hier... laatste update van Noord-Holland is van januari
Forum Naam:Acrisius Games:Call of Duty 2, Pgr 3, DOA 4, Lotr BfME2 Gamertag:GeurtNL Provincie:Gelderland Woonplaats:Lochem Leeftijd:18 Voeg me toe als je daar de behoefte toe voelt
Hij heeft een gameshop als het goed is...en je kan zijn account op ebay kopen voor 6000 dollar. Koopje lijkt me
Ja die 6000 dollar tover ik zo effe uit mijn mauw hoor Zeker niks tedoen ofzo 122 games ...... die gameshop loopt zeker niet omdat hij ze allemaal zelf speelt