Ik vraag me af of zo iemand dat alles in zijn eentje doet. Je kan het ook met een hele hoop mensen doen, gewoon de gamertag op meerdere Xbox-en pleuren, en zo is af en toe online gaan voor online Achievements en je gamerscore erbij op te laten tellen.
Het lijkt wel bijna onmogelijk om in je eentje alles te doen, er was tog ook een japanner( ja een japanner) die 4dagen achter elkaar op de 360 gamede zonder pauzes waardoor ie overleed? :-o
Forum Naam: Sharana Games: Dead or alive 4, Need for speed most wantedm GRAW en Table Tennis Gamertag: The Guildbabe Provincie: Noord Holland Woonplaats: Alkmaar Leeftijd: 21
Forum Naam: Reckuuza Games: PGR3, The Elders Scroll IV: Oblivion, Burnout: Revenge, Far Cry Instincts: Predator Gamertag: ReCkAh MaSteR Provincie: Noord Holland Woonplaats: Heerhugowaard Leeftijd: 15
Mijn gamertag is veranderd naar: ArmoStyle1, hoe kan ik dat hier bij XBW aanpassen? Mij oude '' ArmoStyle'' bestaat niet meer.
Games: PGR3, The Elders Scroll IV: Oblivion, DOA4, PDZ, Kameo, FFXI Gamertag: SpacedMirror Provincie: Flevoland Woonplaats: Almere Leeftijd: 23 Een lange tijd niet meer gespeeld maar over 2 weken ben ik weer dagelijks op de Xbox360 te vinden denk ik .
Gamertag: Rivanov Games: Tabletennis, PES 6, Call Of Duty 3, Gears of War Provincie: Noord-Brabant Leeftijd: 19