ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen.Plaats ik hem maar hier. Is het mogelijk om een game te wissen op je gamercard? Aangezein ik een paar games heb geleend en ik die nu heb terug geve.Vind ik een beetje dom dat er een paar games met 0 achievements heb staan.Hopelijk kan er iemand me uitlegge hoe ik dat moet doen
Dat kan helaas niet. Al je gespeelde spellen blijven op je gamercard staan. Deze kan je niet verwijderen.
wtf ? serieus? die gasten zaten in mijn halo2 clan.. ken ze persoonlijk 1 is nu nog steeds een real life vriend van me..
Forum Naam: JR The Gamer Games: Race Pro, Virtua Tennis 2009 Gamertag: JR The Gamer Provincie: Noord Brabant Woonplaats: Den Bosch Leeftijd: 28
Forum Naamiikoeneke Games: vooral: Halo 3 COD4 Gears of war 1+2 Quake wars en Unreal tournament Gamertag Kijk maar links onder mijn naam Provincie: Noord-Brabant Woonplaats: Veldhoven Leeftijd: 15 Hoe haal je die haakjes bij mijn gamertag weg?
Games waarbij je 0 Achievemenst hebt staan kan je wél verwijderen, ga dan naar je gamelijst in de xbox guide, en dan kan je 'x' drukken op die te verwijderen. Maar dan moet je wle echt 0 score hebben voor die game --- Forum Naam: ryan23 Games: Veel , but playing now: Halo 3, Gears 2, CoD4, CoD2, NFS: Most Wanted, Fear 2 Gamertag: Spartan23R Provincie: Zuid-Holland Woonplaats: Rotterdam Leeftijd: 18 (23-juni word ik 19!)