1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 gezinsleden wel met live, maar geen gold toegang.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door edwin272, 27 dec 2015.

  1. edwin272

    edwin272 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardware info: xbox360 slim, HDD Xkey. Allemaal live accounts, allen lid van gezin (ook in microsoft)

    Voor de kerst onszelf een cadeautje gegund door met z'n allen online in te duiken. Trail card geactiveerd voor 3 mnd.
    Live had ik al, dus ik JA, bij GTA5 kreeg ik het blauwe kruisje om online te gaan. eerst veel updates downloaden, maar lukte wel.
    Maar we wilden eigenlijk voor de kids online gaan. Dus, kids aangemeld bij live. ( als volwassenen ) maar ze krijgen geen toegang tot de GOLG live.
    Van de 5 gezinsleden, ben ik dus de enige
    Dan zal het wel aan de trail code liggen. Meteen online een code besteld voor nog eens 3 maanden GOLD. Ingevuld bij één van de kids en Ja!! werkt prima.
    Nu is mijn 2e zoon aan de beurt voor de test. Bij hem lukt het niet.
    Mijn dochter: lukt ook niet.
    Mijn vrouw...wil niet, maar toch...lukt ook niet.
    Is het gold abonnement slechts voor één persoon? Ik heb nu dus 2 ambo's op gold geactiveerd. En bij die 2 zie ik bij het account info: gold member.
    bij de overige zie ik: live gratis lidmaatschap.
     
  2. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Op de 360 moet je inderdaad voor ieder account gold aanschaffen. Op de One hoeft dat niet.
     

Deel Deze Pagina