1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xbox360] Lens kapot ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DON EL CORLEONE, 27 okt 2009.

  1. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik dacht laat ik het hier plaatsen, ik heb jullie hulp nodig :{
    Sinds een aantal weken ik denk 3/4 vertoond mijn xbox vage kunsten.

    Wel deze, als ik een bepaalde game wil spelen blijft hij afentoe hangen. Nu zou je denken dit komt omdat de disc vies/vettig is. Maar dat is niet zo.

    Ik heb zaterdag Forza Motorsport 3 gekregen. Natuurlijk splinternieuw en zelfs in de seal verpakking. Als ik hem wil spelen blijft hij hangen in het menu :confused:. En dan komt er te staan the disc is unreadable. Dit ligt zeker niet aan de game. Tevens gebeurd dit afentoe ook bij andere spellen, *gta4/skate2 etc*

    Wat zou ik nu moeten doen? Ik heb nog t/m december garantie?
    Ik zelf zou zeggen terug brengen naar toys r us.
    Maar dan ben ik bang dat ze hem opsturen of ze ruilen hem om voor een andere.
    Dan ben ik al mijn saves/archievments kwijt :'-( ?

    Hebben jullie een idee?

    Grtz

    *EDIT* xbox maakt ook echt een smerig geluid
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2009
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Beste kan je nu je nog garantie hebt MS opbellen en hem laten vervangen.
    Ben je hem een week kwijt en heb je een nieuwe. Je savegames en je achievements raak je niet kwijt want die staan op je HDD en die moet je bij je houden als je de xbox opstuurt. :)
     
  3. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt, dit lijkt mij ook het meest logische, Maar je zegt MS opbellen ?
    Kan ik niet gewoon na de winkel toe gaan, Dat hun dit vervolgens maar oplossen of?
    Want het is namelijk nog de garantie van de winkel neem ik aan.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Van wanneer is je xbox?
     
  5. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    van 07-12-08 . Ik had toen de kungfu-panda bundel gekocht. Dus ik heb nog tot december zowizo garantie via de winkel i guess.
    P.S ik ben nu forza aan het spelen ik heb hem op de hdd gezet nu werkt het wel weer :confused:.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je zou er mee terug kunnen gaan naar de winkel , kijken of zij het verder voor je willen regelen. Maar ik zou hoe dan ook zorgen dat je een vervangend exemplaar krijgt want het klinkt alsof je drive inderdaad niet helemaal goed meer is. Dit gebeurt op den duur met alle dvd drives, ze krijgen moeite om bepaalde sectoren op de disc te lezen, Maar dit mag niet gebeuren met zo'n nieuw apparaat.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan wel kloppen dat het nu werkt want nu hoeft die de cd niet te lezen. :)
    Maar kijk het even aan, anders terug naar de winkel. Je hebt sowieso zo nog een extra jaar garantie op je xbox een 2 jaar extra op RROD. Maar dat gaat dan wel via Microsoft. :)
     
  8. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thnx allebei, voor de snelle reacties enz :)

    Ik bel zometeen gewoon op, en dan breng ik hem maar terug
    :)
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kijk wel even wat je met je HDD moet doen. Dat je straks niet je HDD inlevert als je de xbox inlevert. :)
     
  10. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd. :confused:, dat vind ik echt het vervelende eraan, naja ik kan vragen of een vriend van me mijn gegevens wil overzetten na de zijne hij heb een elite dus:p

    maar bedankt dat je het zegt ja, ik zal ook even kijken wat hun in de winkel zeggen, mss zeggen ze wel van ja lever alleen ma de xbox in enz.

    ben benieuwd :)
     
  11. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je HDD er afhalen...
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Je moet normaal sowieso enkel je console inleveren! Geef niet per toeval je HDD mee of je bent alles kwijt, let daarop!
     
  13. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx everyone !

    Ik heb gebeld ik kan a.s donderdag langs komen, dan neem ik alleen de xbox mee,

    zou het echt k*t vinden als al mijn savegames,gamescores en archievments verloren gaan :\
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Dat ben je niet kwijt omdat je de Xbox 360 zonder HDD moet versturen naar Microsoft. Achievements ben je sowieso niet kwijt want dat is account-gebonden. Savegames staan wel op de HDD maar die moet je er dus ten alle tijden afhalen als je console retour gaat.
     
  15. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Net langs de winkel geweest, hebben ze me daar wijs gemaakt als ik mijn xbox via hun opstuur ben ik hem 6 tot 8 weken kwijt. :confused:
    dus wat ik nu dalijk ga doen is xbox bellen, dan komen hun hem ophalen en ben ik hem maximaal 3 weken kwijt.

    Weet iemand van jullie of hier kosten aan verbonden zijn. ?
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  16. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee daar zijn geen kosten aan verbonden, UPS haalt hem op en dat betaald MS.
    Je zal hem ongeveer 8 dagen kwijt zijn. Die winkel spoort niet. :eek:
     
  18. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    hm oke thnx.
    Ja idd ik wou die kerel bijna een knal verkopen, serieus hij nam mij trouwens ook niet serieus haha, maar goed dan komt ups hem dus ophalen/ terug brengen zonder kosten :$ ?
     
  19. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    klopt is geheel gratis.. je krijgt keurig een mailtje als ie weer retour komt.

    No worries!
     
  20. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net gebeld met xbox, ik ben nu een reparatie aanvraag aan het invullen :).
     

Deel Deze Pagina