1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox360 loopt vast tijdens installeren van game

Discussie in 'Games' gestart door M_Master, 8 feb 2012.

  1. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben FF13-2 aan het installeren op mijn HDD, maar er zit geen voortgang in.. het balkje is al een half uur leeg en doet verder niks. Ook zie ik het witte ronde laad icoontje in beeld. Mijn guide knop werkt wel gewoon. Overigens heb ik genoeg vrije ruimte. Kan ik 'm gewoon rebooten zonder problemen?
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja hoor, check wel even of die geen game file heeft gemaakt, die moet je eerst even verwijderen voor je het weer opnieuw installeert. (niet je savegame he :+)
     
  3. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    is het uiteindelijk nog gelukt de game te instaleren? ik heb nu precies hetzelfde bij een andere game
     
  4. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Log je account uit en probeer de game dan te installeren.

    Dit probleem had ik namelijk ook en lijkt een bug te zijn in het dashboard die voorkomt als je ingelogd bent met een account. ;)
     
  5. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kun je nou je game installeren als je uitgelogd bent?

    Ik heb precies hetzelfde probleem met The Darkness 2: installeren lukt niet.

    Edit: suf, ik zie nu wat je bedoelt :)

    Hier in Ot en Sien-taal:

    Voor diegenen die hetzelfde probleem hebben: zorg dat je xbox niet geconnect is met internet, en installeer je game dan.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2012
  6. Dragonborn Z

    Dragonborn Z Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou dat niet kunnen ?
     
  7. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kwam er na een beetje klooien net achter inderdaad. Wanneer ik m'n Xbox aanzet springt ie gelijk op m'n account, vandaar:)
     
  8. Dragonborn Z

    Dragonborn Z Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, Auto Sign-In. Staat ie bij mij (en denk de meeste mensen) ook op ingesteld. Mja gewoon ff uitloggen en dan game installeren dus.
     

Deel Deze Pagina