1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBOX360 OF PS3 LAPTOP ALS SCHERM GEBRUIKEN?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door STASKO, 5 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    (ik zag het monitor topic, dit betreft een laptop scherm en ik heb snel antwoord nodig vandaar een apart topic)

    Hallo ik heb een HP pavillion laptop met een 17 inch scherm.

    Nou ga ik waarschijnlijk zeer binnenkort een Xbox360 of PS3 kopen, ik heb een lange tijd vanaf de release een 360 gehad ik was een van de eersten. Die heb ik toendertijd dus verkocht vanwege het feit dat ik er geen tijd voor had.

    Nu heb ik weer eens zin om wat te gamen en kies ik mischien voor de PS3 vast geen verkeerde keuze.

    Alleen heb ik geen HDtv en daar is ook geen geld voor, ik heb wel een minitv overgehouden met de 360 toendertijd had ik een grote dikke oude tv geen hd dus! Als ik de PS3 niet op mijn laptop scherm kan aansluiten koop ik er ook geen een vandaar dat ik jullie advies vraag.

    ik heb een HDMI aansluiting op mijn laptop ook heb ik een foto meegeleverd zodat jullie kunnen zien wat voor een aansluitingen ik nog meer heb op deze laptop van hp. Mochten jullie een mogelijkheid herkennen in de foto om de ps3 erop aan te sluiten graag!

    Ik heb thuis ook nog een tv tuner liggen en een een of ander bakje waarmee ik de videorecorder op de laptop kan aansluiten zodat ik videos kan digitaliseren.

    Mocht dit genoeg informatie zijn alvast bedankt voor een respons!
    [​IMG]

    STASKO_NLO-)
     
    Laatst bewerkt: 5 mei 2008
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Is helaas niet mogelijk.
    De meeste laptop's hebben namelijk een VGA-uit en geen VGA-in.
    Denk dat dat ook het geval is bij de HDMI aansluiting.

    Voor de PS3 bestaat er geen VGA , je kan alleen gebruik maken Composiet , S-Video , Component en HDMI.

    Het gebruik van een TV-kaart raad ik je af omdat deze vaak gebruik maak van Composiet.

    Voor meer vragen verwijs ik je door naar de volgende threads.
    Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 4]
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=108551

    De HDTV thread [Deel 17]
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=110904

    Sorry dat deze thread open , dicht , open en weer dicht ging/gaat.
    Na de installatie van Adobe8 deed mijn laptop ineens behoorlijk wazig
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina