* Er staan hierboven een paar games waar geen eens zeker van is dat ze ook werkelijk in 2008 gaan uitkomen. Maargoed om de pret niet te drukken Alan Wake, Fable 2, Mafia 2, Saints Row 2, Project Offset en Warhound zijn zeker games waar ik naar uit kijk.
Ook in 2008 als we Surfergirl moeten geloven. En het zou me niet verbazen als die in 2008 uit zou komen, het is immers al 2 jaar geleden dat gears of war 1 dan uit is gekomen, volgend jaar november . http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=9786
Project Offset, Gears of war 2(Zeker is dit niet!), Fable2, Alan wake, GTA IV, Dark Sector, Bionic Commando, Fallout3, Brothers in arms, Lost, Universe at War: Earth Assault, Prototype, Rage (release 2008?!), Ghost busters, Ninja Gaiden 2, Halo Wars, Castle Wolfenstein, Army of Two, Tom Clancy's End War, Star Wars: The Force Unleashed. En nog aardig wat games meer maar kom nu even niet op de naam...Dus duur jaartje *edit* Paar games erbij: Huxely, Lost Odyssey, Too human, Elveon, Soul caliber. Groot lijstje
Mooie thread! Echter voor de rest wel even noodzaak om er wel een discussie over te blijven voeren of eigen meningen te onderbouwen Voor mezelf staat sowieso op de lijst: Burnout Paradise: compleet ondersteboven van de demo en daarnaast is burnout echt mijn ding (alle races op perfect en gold in revenge) Devil May Cry 4: eindelijk een dmc die ik helemaal ga uitspelen Ninja Gaiden 2: duh maar die lijst is echt zo ontzettend lang en er staat daarnaast ook nog erg veel games op die ik helemaal niet ken! Ik heb zeker tientallen titels langs zien vliegen die ik zeker weten in de gaten ga houden.
Hmm, games die ik zoiezo ga halen zijn GTA 4 en Saints Row 2. En ik zie er ook al wat namen tussenstaan dat 'misschien' gevalletjes gaan worden, ik zie wel Bedankt voor deze lijst alvast ^_^
Shit.... Warhammer, Devil May Cry, Ninja Gaiden, Fable, Elveon, Alan Wake, Fallout, GTA, Halo Wars, Huxely, Lost Odyssey, Prototype, Soul Calibur, Star Wars, Too Human, Unreal... allemaal games waar ik naar uitkijk, maar nooit allemaal zal kunnen kopen!
Gave line-up, maar is Banjo-Kazooie ook voor de 360 for sure? Dan ga ik hem halen, grote fan van geweest op de Nintendo. (Daarom lijkt het me eerder een Wii Game. ) _0/
Hoop goede games maar het enige wat ik echt mis zijn eer paar goede/vrolijke platformers. Het overgrote deel van de lineup is shooter/rpg met guns en freaky wezens. Waar is de kiddy lineup? Waar is de tegenhanger van Mario? Het zou toch een familie console worden? Toch maar een Wii aanschaffen, dan.
17 november 2006. Sorry voor m'n eerste dubbelpost ooit! Omg, dat dit mij gebeurt. Ik schaam me diep.
Hier heb je wel een punt vind ik, wat kan je nu tegenwoordig op de 360 je kinderen laten spelen, viva pinata ,crash bandicoot, voor de rest is het veelal shooters en spelen voor boven de 16 jaar, sport en race dan niet mee gerekend.
Ja, best wel denk ik. Het verhaal speelt zich af nog vóór Halo 1 : Combat evolved, maar je hebt wel alle voortuigen voor zover ik weet (Incl de voertuigen uit halo 3, Mongoose, dat human-vlieg-ding en die warthog voor brute's. Misschien vergeet ik er nog wel 1, maar iig de voertuigen uit halo 3 . Verder weet ik niet veel van het verhaal, ik denk dat de covenant aankomen en dat je die een beetje moet tegenhouden enzo. Dit denk ik zelf, ben verder geen bronnen nagegaan ofzo, dus ga er niet vanuit En idd, ik ben de lijst nog eens langsgegaan en ik zie bijna geen 'kiddy' spellen. Misschien Banjo Kazooie 3 ? En daar toch over gesproken, Rare is games gaan maken voor microsoft ja. (Perfect dark zero, en nu dus ook Banjo Kazooie
De zekerheidjes voor 2008 zijn voor mij persoonlijk: Banjo, fable 2, Ninja gaiden 2, prototype, too human Maar daarnaast zitten er nog een heleboel andere potentiele toppers tussen, dus wie weet komt er nog wel meer in huis. Trouwens inderdaad weinig kiddy games in deze lijst, maar games als scene it (2008 in EU) en de diverse (teken)filmgames zijn hierin dan ook niet opgenomen dus die komen er echt wel. Niet in de hoeveelheid als op de wii maar dat is gezien de userbase logisch Trouwens microsoft kan nog het een en ander aankondiggen aangezien ze steeds vermeld hebben dat ze zich eerst op het huidige jaar richten