1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XBOX360]UPCOMING GAMES 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door FoulestFawn, 15 dec 2007.

1. eliminator

eliminator Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel topgames precies }:]

Wordt helaas dan ook een duur jaar :'-(

De nieuwe wolfenstein staat er niet tussen? Dacht dat die ook voor 2008 was 8)

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker heb ik die er wel tussen staan :+ En ik dacht ook 2008 ja :9

3. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn twee games in 2008 waar ik écht naar uitkijk en dat zijn Brothers in Arms HH en Fable 2. Voor de rest moet ik even afzien welke nog meer heel goed worden. Anders koop ik nog de toppers van dit jaar.

4. 7719

7719 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hellboy lijkt me egt geweldig:D

5. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    GTA IV + Streetfighter (fingers crossed) + Halo Wars + Ninja Gaiden II + Condemned II zijn op dit moment tittels waar ik op wacht. Zullen natuurlijk nog veel meer toppers bij zitten maar weet nog te weinig over die titels.

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Wow hele lijst (waarom zijn de data spaans trouwens? ;)), maar is het niet handiger per spel een korte beschrijving plus link naar meer info te geven? Want zo zegt het totaal niets: per titel 1 plaatje.

7. FC2

FC2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GTA IV komt er zo goed als zeker in bij mij verder misschien Mafia II , Frontlines Fuel of War, Warhound en BIA HH. Zitter verder nog wel meer games bij die wat kunnen worden, maar dat wordt echt wachten op de reviews

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Er zitten een aantal titels bij waar ik nog niets over heb gehoord, maar er zitten wel een paar aardige bij:

Soul Calibur IV
    Tomb Raider Underworld
    Top Spin 3
    Fifa Street 3
    Banjo Kazooie
    Star Wars The Force Unleashed

Dit zijn een beetje voor mij de "must buy's". De grote releases zoals Fable 2, Alan Wake, GTA IV, Halo Wars, Ninja Gaiden 2 zijn niet echt aan mij besteed. Ik zoek sowieso liever spellen waar je online maanden mee vooruit kunt zoals Top Spin, Fifa Street en Soul Calibur

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Veel games, dat worden weer dure maanden ;o

10. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Army Of Two
    Gta IV
    Fifa Street 3
    Soul Calibur IV
    Saints Row 2

En vast nog wat.

11. Ashavan

Ashavan Guest

Age of Conan: Hyborian Adventures
    Dit is een game wat ik in de gaten hou. Single player en MMORPG gecombineerd lijkt me interresant. Maar of het echt goed wordt weet ik niet.

Borderlands
    Een sci-fi RPG. Tja Kotor is een goed voorbeeld van dat genre. Mass Effect is ook leuk maar niet echt geweldig. Anachrox was redelijk. Voor de rest viel alles in dit genre zwaar tegen. Het is het waard om in de gaten te houden voorlopig.

Brother's in Arms
    Give it up already. Ik ben een groot fan van WW2 geschiedenis boeken, films, games...maar het is nu wel genoeg uitgemolken. Verzin eens wat nieuws. Squad based a la Full Spectrum Warrior was een stuk leuker met je Delta Force squads door het Midden-Oosten ofzo lopen. Kortom...change of scenery please. Ik mot deze game niet.

Brutal Legend
    Een Hack 'n Slasher met wat anders dan high Fantasy setting. Een rock 'n rol gast die demonen in elkaar mept. Geinig concept, maar qua gameplay en zo zet ik er me vraagtekens bij. Maar hou ik wel in de gaten.

Dark Messiah of Might and Magic
    Als hardcore RPG/Adventure fan komt dit gewoon in me collectie. Punt geen discussie.

Darksiders
    Is ook een hack 'n slash RPG met God of War elementen. Hoop niet die real time shit wat me de strot uit komt. Het is futuristisch, ondanks dat je met een zwaar rondloopt. Je kan auto's en zooi oppakken en mee slaan/gooien. Is meer iets als ik alle andere games al gehad heb en iets zoek om te doen.

Dead Space
    Een horror shooter. Ondanks dat ik geen fan van shooters ben maak ik soms uitzonderingen. Zo vond ik Clive Barker's Undying zeer goed gedaan met een redelijk verhaal en erg sfeervol. Helaas waren de controls FUBAR waardoor ik nooit echt ver ben gekomen. Als Dead Space enigzins zoiets goeds wordt als Undying ben ik best bereid het te halen. Dan speel ik het maar op easy/normal aangezien ik weinig shooters speel en dan puur van de sfeer geniet.

Devil May Cry 4
    Heeft dit echt een verklaring nodig? Het is een must have.

Elveon
    Nog een must have voor mij. Een lekkere adventure/rpg welk zeer sfeervol uit ziet met nieuwe combat manier.

Fable 2
    Ondanks dat ik een RPG/Adventure fanaat ben is Fable zo'n game die ik niet eens met een stok van 2km afstand wil aanraken. Molyneux heeft altijd leuke ideeen waar nooit wat van terecht komt. Uiteindelijk zit je met een half gaar product waar ik me reet nog niet eens mee wil afvegen. Molyneux moet god games zoals Populous en Black&White maken...geen RPG's.

Fallout 3
    Een apocalyptische RPG. Hopelijk verneuken de makers de game niet en blijven ze trouw aan de voorgaande delen. Ook dit is een must have voor mij.

Harker
    Een game die ik in de gaten hou. Lijkt me erg droog en komisch om te spelen. Als ik ergens van hou is het wel droge sadistische humor. Eens kijken wat de reviews er van gaan zeggen qua gameplay e.d. Is het een soort beat 'm up ofzo?

Huxley
    Er wordt overal geschreven dat het een FPS is, maar als ik de trailer bekijk krijg ik meer de indruk dat het een RTS game is. Moet er wat meer over lezen later. In beide gevallen ziet het er wel leuk uit. Als het qua FPS net zoals Gears of Wars is wil ik hem wel spelen. Als RTS...tja...heb dat genre nog nooit op een console gedaan. Misschien dat het mijn eerste wordt dan.

Infinite Undiscovery
    Nog een RPG...Japans wel te verstaan. Geen TBS vechtsysteem en dat is meestal wel jammer aangezien het RTS vechtsysteem meestal nog te veel te wensen over laat. Trailer zag er kwalitatief niet geweldig uit. Als ik alle must haves heb en tijd over zal deze wellicht als nog in me collectie komen.

Kingdom Under Fire: Circle of Doom
    Een hack 'n Slash rpg wat een must have is, zeker als er co-op in zit. Kan niet wachten om met een maat met zijn tweeen hele hordes aan monsters af te maken met de vette personages :D

Lost Odyssey
    Een RPG die bijna een must-have is...dus grote kans dat die er komt :D

Project Offset
    Geen idee wat het was dus even gezocht. Trailer
    Het is een RPG-FPS combinatie. Je hebt classes/clans die je kan kiezen en mee spelen. Schieten en vechten is meer FPS achtig. Ziet er erg mooi en sfeervol uit. Ben benieuwd hoe het verhaal uitgespeeld wordt incl. conversaties e.d. Zeer close voor een must have dit.

Rise of the Argonauts
    Het is een RPG. Maar het mooie is dat in tegenstelling tot voorgaande jaren er in 2008 veel van dit genre worden gereleased. Daarom kunnen we kritischer zijn als RPG/Adventure fans. En deze lijkt me grafisch mooi, voor de rest is het ruk.

Sacred 2
    Het is een aktie RPG/Hack 'n Slash wat soort van slecht Diablo clone is. Deel 1 was ruk. Deel 2 zal alleen in me collectie verschijnen als er nog tijd is naast al die andere top RPG's die uit gaan komen. Gotta love it. We hoeven niet elke rpg aan te grijpen om onze honger te stillen.

Viking Battle for Asgard - Trailer
    Lijkt mij een zeer stoere game. :D

Warhammer Battle March
    Als een table top game is de Warhammer serie al stoer, als RTS op de pc was het lekker spelen...zal dit mijn eerste RTS op de console gaan worden? Ziet er wel naar uit.

Gaat een duur en hopelijk weer eens een goed RPG jaar worden :D

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Het jaar 2008 wordt weer een duur jaartje. Games als Ninja Gaiden 2, Street Fighter 4, Grand Theft Auto 4 en Mafia 2 kan ik echt niet laten liggen.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 dec 2007
  13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    zoek de vout;)

14. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eem wordt moet word zijn, wat een sukkel dat ie niet kan spelllen8)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Hmm, ik ga volgend jaar zeker voor GTA4 en Brothers in Arms..
    En Burnout Paradise, Devil May Cry en Ninja Gaiden II maken ook een goede kans om die felbegeerde plek in mijn 360 te bezitten :).

16. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Army of Two (4 de Março)
    Battlefield: Bad Company
    Brothers in Arms: Hell's Highway
    Command & Conquer 3: Kane's Wrath
    Dark Sector
    Darksiders
    Grand Theft Auto IV
    Legendary: The Box
    Midnight Club: Los Angeles
    Operation Flashpoint 2: Dragon Rising
    Saint's Row 2
    Tom Clancy’s EndWar
    Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction
    Too Human
    Universe at War: Earth Assault
    Unreal Tournament 3
    Warhammer: Battle March
    World in Conflict

Mijn hele lijstje, maar daar vallen er vast nog wel een paar vanaf.

17. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Er stond "maandje", maar het moet natuurlijk "jaartje" zijn. Sorry voor deze fout, ik zal het nooit meer doen.

Kijk eens wat beter uit je doppen, voordat je me een sukkel noemt. Begrepen?

Laatst bewerkt door een moderator: 15 dec 2007
  18. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :): Sorry :'-(

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat project witches ziet er niet verkeerd uit :D

Maar ik wacht natuurlijk op GTA IV (als meest belangrijke)!

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dit word een duurer jaartje dan gedacht , zitten echt veel must haves tussen.

Army of Two kijk ik toch het meest naar uit, Co-Op is toch meestal de leukste gamemode en deze titel is gemaak voor met z'n tweeen.

Laatst bewerkt: 16 dec 2007

Deel Deze Pagina