Geen enkele platform game, wel jammer. Valt me wel op als ik die line-up zie dat er eigenlijk alleen maar actie games uitkomen voor de 360. Kleurrijkste wat ik zie is Sonic wat toch weer een kut spel word.
Vind eigenlijk niet enorm veel titels die dit jaar uit gaan komen iets voor mij.. 2007 was echt gewoon een topjaar! Maarehm ik hoorde dat de opvolger voor de 360 alweer geplant staat voor 2010?? Das nog maar 2-3 jaartjes!
A..Alan Wake? Wat? Bestaat die nog? Anyway, games waar ik wel naar uitkijk zijn eh..uh..eh. 3 eigenlijk maar, dat zijn Devil May Cry 4, Halo Wars en Grand Theft Auto IV. Dat zijn er 3 die ik zowiezo ga kopen..en de rest, mwah.
Net nog eens wat trailers van prototype gezien, man wat een game kan dat worden. Commbineer AC met crackdown en crysis gooi er nog wat steroiden bij en je krjgt prototype. Ik hoop dat ze het goed uitwerken want dan kan dit de mooiste game van 2008 worden.
Geruchten man. Ze hebben een schatting gedaan op de nieuwste generatie spelcomputers voor 2012. Alleen maar schattingen, nog nix is zeker
Dikke lineup Must haves voor mij : Bia 3 Race drive one Fable 2 Street fighter 4 Star Wars : The force unleached Top spin 3 *F1 2008 * ( zou deze uit komen) Als deze games allemaal in 2008 uit komen word 2008 een beter gamejaar dan 2007
Dat kan zeker want microsoft heeft altijd gezegt dat men zich eerst ging richten op de games van dit najaar en mischien dus nog het een en ander in petto kunnen hebben voor ons.
Nice, overzichtelijke beginpost. Ik had geen idee dat er zoveel bekend was dat ging komen het aankomend jaar. Banjo Kazooie 3
Weet iemand nou trouwens of het al zeker is of Gears of War 2 ook in 2008 komt? Ik speel een jaar na launch nog steeds deel 1, dus jullie begrijpen misschien wel dat ik deel 2 ook wel graag zie verschijnen in 2008
...... waar staat LOST ? Die ga ik als fan zeker halen! Er zijn denk ik nog genoeg games die uitkomen die er niet tussenstaan en die zijn juist bedoeld voor de kinderen om zo ook aan de family te denken. Denk aan alle gameverfilmingen die dit jaar zijn uitgekomen, allemaal crappy kindergames, maar ze zijn er wel. ook komen er natuurlijk nog games als fifa 09, pro evo 2009, en dat bij bijna alle sportgames.ik verwacht vast en zeker ook nog wel een guitar hero IV. Dus wat hier nu staat is voornamelijk gericht op de shooters
omg wat een enorme berg toptitels voor aankomend jaar!!! dacht dat het na dit najaar wel even rustig zou zijn voor mijn portomonnee
Ik zie dit er voor mij al tussen staan: -Alan Wake Borderlands -Bully Burnout Paradise C&C 3: Kane's Wrath Devil May Cry 3 Fable II -Fracture GTA IV Halo Wars Ninja Gaiden II Prototype Saint's Row II Soul Calibur IV Star Wars: The Force Unleashed -Tom Clancy's EndWar Too Human Unreal Tournament III Die met de minnetjes moet ik nog ff bekijken, maar als ze allemaal goed worden kan ik waarschijnlijk naar een 2de baan gaan solliciteren...