1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XBOX360]UPCOMING GAMES 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door FoulestFawn, 15 dec 2007.

1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Mwja niet alleen shooters hoor, in mijn lijst staan wat ik vind de top games van dit jaar :+ En daar zie ik ook genoeg RPG's tussen staan ;)

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Kijk heel erg uit naar Banjo Kazooie 3, hoop dat daar binnenkort eens wat meer over bekend wordt.
    Verder een zeer mooi lijstje met games. :)

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die een zakcentje kan missen?

Project Offset, Gears of war 2(Niet zeker!),Fable2, Alan wake, GTA IV, Dark Sector, Bionic Commando, Fallout3, Brothers in arms, Lost, Universe at War: Earth Assault, Prototype, Rage (release 2008?!), Ghost busters, Ninja Gaiden 2, Halo Wars, Castle Wolfenstein, Army of Two, Tom Clancy's End War, Star Wars: The Force Unleashed, Huxely, Lost Odyssey, Too human, Elveon, Soul caliber, Burnout Paradise, Devil May Cry 4, Mafia II, Hellboy, Streetfighter 4(Niet zeker) Frontlines Fuel of War, Warhound, Top Spin 3, Fifa Street 3, Banjo Kazooie, Age of Conan: Hyborian Adventures, Borderlands, Brutal Legend, Dark Messiah of Might and Magic, Darksiders, Dead Space, Harker (geen idée wat dit is maar zag hem er tussen staan! :+ ), Infinite Undiscovery, Kingdom Under Fire: Circle of Doom, Rise of the Argonauts, Sacred 2, Viking Battle for Asgard, Warhammer Battle March, Command & Conquer 3: Kane's Wrath, Dark Sector, Legendary The Box, Midnight Club: Los Angeles, Operation Flashpoint 2 Dragon RisingDarksiders, Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction, World in Conflict, project witches, Alan Wake, Race drive one, F1 2008 (Niet zeker), Lego Indiana Jones, Bully, Saint's Row II,

*ik ga bij deze lijst elke game een uitleg neer zetten maar vond nu de games al zoeken wel genoeg*

4. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gta IV en maffia II worden in iedergeval mijn 2 topgames,
    mss komt fallout er ook nog wel bij!

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand Die nog wat tijd overheeft en kan helpen met dit lijstje? Dit is gewoon niet tedoen.......En ik ook maar denken eind 2007 word een super jaar! Nou jezus christus check die games dan!

6. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    project Offset, Gears of war 2(een shooter waarin je dekking kan zoeken),Fable2(een RPG waar je kan kiezen of je goed of slecht bent,en dat zie je dan terug in het uiterlijk van je personage), Alan wake(een horror adventure met een belangrijk Dag/Nacht cyclus), GTA IV(een Free-roaming game), Dark Sector, Bionic Commando, Fallout3,(een RPG zoals TES:IV i een modernere setting) Brothers in arms(een strategische WO II shooter die zich afspeelt tijdens Market Garden), Lost, Universe at War: Earth Assault, Prototype, Rage (release 2008?!), Ghost busters, Ninja Gaiden 2(een hack-and-slash game.. al doet dat het spel eigenlijk te kort), Halo Wars,(een rts die zich afspeelt in het Halo universum) Castle Wolfenstein,(een first person shooter, nog steeds populair om zn online mode) Army of Two,(een game vooral voor de Co-Op geschikt) Tom Clancy's End War(een RTS die je kan spelen mt stembesturing), Star Wars: The Force Unleashed, Huxely,(een MMOFPS) Lost Odyssey, Too human,(beide RPG's) Elveon, Soul caliber,(een fighting game) Burnout Paradise,een freeroaming race game waar crashes belangrijk zijn) Devil May Cry 4, Mafia II, Hellboy, Streetfighter 4(vechtspel) Frontlines Fuel of War,(een soort Battlefield) Warhound, Top Spin 3,(een tennis game) Fifa Street 3,(een over-the-top Straatvoetbal game) Banjo Kazooie, Age of Conan: Hyborian Adventures, Borderlands, Brutal Legend, Dark Messiah of Might and Magic, Darksiders, Dead Space, Harker (geen idée wat dit is maar zag hem er tussen staan! :+ ), Infinite Undiscovery, Kingdom Under Fire: Circle of Doom, Rise of the Argonauts, Sacred 2, Viking Battle for Asgard, Warhammer Battle March,(een Rts?) Command & Conquer 3: Kane's Wrath(uitbreiding van de strategie gam C&C Tiberium wars), Dark Sector, Legendary The Box, Midnight Club: Los Angeles(arcade racegame met gepimte bolides in LA), Operation Flashpoint 2 Dragon RisingDarksiders ,(een realistische Oorlogssim) Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction,(een exclusieve Splinte cell waarbij je nu moet vluchten voor de Politie) World in Conflict(een RTS), project witches,, Race drive one, F1 2008(beide Racing game's) (Niet zeker), Lego Indiana Jones,(een actiegame met lego figuurtjes) Bully(een freeroaming game op school,je bent een pestkop), Saint's Row II(een Free-roaming titel),

een paar games heb k nog niet

Ik update het wel dan.

7. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooie omschrijving van Gears of war 2 :D

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Er is nog geen enkele screenshot van gow 2 te vinden. Ik snap de hoop wel maar ga er niet vanuit dat deze in 2008 komt.. Helaas..

Ikzelf wacht maar op 2 games: unreal tournament 3 -> snelle toffe shooter die ik op de pc ook geweldig vind, dit is gewoon een game gemaakt voor de mp!

En brother in arms 3 --> hier wacht ik al op vanaf de eerste maand dat de 360 uitkomt. Het lijkt me een hele goede wo2 shooter. Ik hou van tactiek en de eerste filmpjes en beelden waren geweldig.

9. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    er is niet meer bekent:) ik denk niet dat ze het geprezen concept grotendeels veranderen. Gears of Kart lijkt me nou niet een game die gaat verkopen..

10. FoulestFawn

FoulestFawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The Witcher mogelijk in ontwikkeling voor de Xbox 360

Bron: http://www.gamersnet.nl/nieuws/200712/the_witcher_mogelijk_in_ontwikkeling_voor_de_xbox_360/

De RPG The Witcher oogst momenteel vele bijzonder lovende kritieken en zoals bekend is een goede game tegenwoordig lastig exclusief te houden. Het ziet er namelijk naar uit dat Xbox 360 gamers straks ook The Witcher kunnen spelen, want op de officiële website is een vacature verschenen voor een Xbox 360 programmeur. Wordt vast en zeker vervolgd...

The Witcher overtreft de traditionele fantasy-RPG door de spelers in een unieke wereld te gooien, vol met politieke intriges, waarin de lijnen tussen goed en kwaad erg onduidelijk zijn. Als speler speel je de rol van Geralt, een legendarische slachter van monsters en een meester in het zwaardvechten met bovennatuurlijke skills en reflexen. In het spel zullen individuele beslissingen de uitkomst van de game drastisch kunnen wijzigen.

11. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Heb hem op de pc, vind het lang niet zo'n sfeervolle game als Fable. Het is ook allemaal een beetje houterig, maargoed smaken verschillen.

12. Miem

Miem Up The Boro

Leuk Bevonden:
    3
    Er komen inderdaad veel goede games aan joh, de games die ik zeker ga halen zijn,

-Fifa Street 3
    -Alan Wake
    -Rainbow six vegas 2
    -Dragonball Z Burst limit
    -GTA 4

ik vind het wel jammer dat EA nooit verder is gegaan met Freedom fighters die game was zo goed vond ik.

13. FoulestFawn

FoulestFawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuws: Gears of War 2 al in 2008 in de winkels?

Bron: http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=9924

Dinsdag 18 december 2007 - Gears of War was natuurlijk één van de hoogtepunten van vorig jaar en vormde voor veel gamers dé reden om alsnog een Xbox 360 aan te schaffen. Inmiddels zijn we en jaar verder en is de PC versie van deze populaire shooter ook beschikbaar. Bovendien gonst het al langer van de geruchten over een mogelijk vervolg, maar er is officieel nog steeds niet bevestigd.

Toch begint het langzaam maar zeker naar uit te zien dat Gears of War 2 wel degelijk in de maak is. De website Amazon biedt zelf al de mogelijkheid om de game te pre-orderen. Ze noemen zelfs al een release datum, namelijk 15 november 2008. Zouden we dan nog dit jaar kunnen genieten van de nieuwe avonturen van Marcus Fenix, of moeten we het allemaal met een korreltje zout nemen? Op dit moment kunnen we alleen afwachten en hopen op een officiële reactie van Epic Games.

Laatst bewerkt: 18 dec 2007
  14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, best leuk om eens terug te lezen. :D
    Iemand zin om een soortgelijk topic voor 2009 te maken? Altijd handig om een duidelijk overzicht te hebben. :)

Wat was nou de beste game van 2008? Hebben ze de verwachtingen waargemaakt? Of was het allemaal 1 grote teleurstelling voor je? (ja ik probeer mijn kick een beetje nuttig te maken :p)

Ook een hoop games die het niet gehaald hebben, en Amazon had gelijk :cool:

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Misschien een idee om een " Beste game 2008 " - contest te houden...

Iedereen zijn of haar top 3 inleveren,
    1 = 30 pt.
    2 = 20 pt.
    3 = 10 pt.

En dan kijken welke game op 31 december bovenaan staat.

Mijn startposts slaan nooit aan, dus misschien een idee voor jou Dulle.

Anyway, mijn top 3 zou toch het volgende zijn:
    1. Fallout 3
    2. Ninja Gaiden II
    3. GTA IV (Ja toch, de eerste 30 uur waren toch vermakelijk, en meer als de 10 uurtjes van Fable 2).

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Had al een idee voor de Beste game van 2008 maar dan kan je beter wachten tot eind December, er komen namelijk nog best wel wat games uit.

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Waarom werd Fable II niet aangekondigd?
    Van deze games heb ik met GTA IV toch het meeste plezier aan beleefd

18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    mee eens! geef die andere games ook een kans
    hij staat er tussen hoor

enne: van mij mag iemand ook zon topic voor 2009 maken.. altijd handig en leuk om terug te zien!

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hoeft ook niet persé een 'beste 5 games van 2008', maar het kan ook gewoon een wat algemenere discussie worden. Daar kan je natuurlijk ook nu al mee beginnen.
    En wat bedoel je met best veel games in december? :p Ik kom alleen op Prince of Persia.

Nog andere vrijwilligers om dat 2009 topic te maken? Of ben ik weer de 'dupe'? :+

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Weet niet of een discussie leuk is, want dan kan je non stop discussiëren over iets. Denk dat gewoon ieder een lijstje moet plaatsen met hun Top 3, en dan gewoon zoals Ypuh zei:

1 = 30 pt.
    2 = 20 pt.
    3 = 10 pt.

Als we dit rond 25 December openen kunnen mensen stemmen tot 5 Janauri bijvoorbeeld en de dag daarna wordt het bekend gemaakt.

In Decmber kom ik ook alleen op PoP ja, maar dan hebben mensen in ieder geval meer tijd om hun games te spelen = mening kunnen veranderen.

En jij bent de dupe ja. :)

Deel Deze Pagina