kut kut kut! Option to retain your saved games when you delete a profile. dat hadden ze nou NET even eerder moeten doen.
Same here denk ik Ik ga morgenochtend downloaden, nu geen zin om m'n Xbox naar beneden te halen, en in te pluggen, op Live te gooien, en te downloaden. Komt morgen wel.
HHmmmm vind het maar raar, bij mij is er nog niet een update bij gekomen Raar ga nu maar nog een keer kijken, hopen dat ie er wel is !
Dat is al een paar x gezegd, maar speciaal voor jou nog een x: * Improvements to the Xbox Guide. * Option to retain your saved games when you delete a profile. * Increased accuracy of "last time played." * Network configuration improvements for Xbox Live® members in the Netherlands. * More detailed messaging for unreadable disk or region errors.
Zo proberen ze je waarschijnlijk te dwingen om Gold te nemen Ik denk dat je gewoon je regio ergens aan moet passen/ xbox live gold nemen natuurlijk.*)
Dat vroeg ik me dus ook af, tot zo ver is het alleen maar slechter geworden wordt er heletijd bij FFXI eruit geknikkert
Ik denk dat ze hiermee bedoelen dat ze de protocols die verschillende ISP's gebruiken nu allemaal ondersteunen.. voor de rest nix boeiends voor de mensen die al normaal Live hadden
GVD! ik kan nog steeds geen co-op missies spelen via live met mijn 360. telkens loopt hij bij 2/3 bij het laden van het level.
Enkele gevallen bleven er wel last van houden ,ookal hadden ze alle poorten van de router opengezet. Wat Dennizzz zegt zou wel kunnen kloppen, en dat de NL providers nu wellicht beter op elkaar afgestemd zijn, om onderlinge problemen zoals die 'join bug' te voorkomen.
De OXM 360 demo disks en de trial games van Xbox Live Arcade staan helaas nog wel tussen de "View Games" sectie (played games) maar de 200GP van de trials en 1000GP van de OXM 360 demo disk worden gelukkig niet meer bij je maximale te behalen gamerscore opgeteld. Volgens mij loopt de guide ook soepeler..