1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Updates

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dusun, 29 jan 2006.

1. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Voor de mensen die om de een of andere reden nog geen melding hebben gehad voor de update probeer het dan zo:

System->Network Settings->Test Xbox Live Connection

Dashboard is geupdate van versie 2.0.2241.0 naar 2.0.2255.0

Deze update is ook voornamelijk gericht op de "Mod Scene" want de unsigned "Xbox 360 kiosk disc" die door modders werd gebruikt om andere content (zoals WMV-HD) via de disc op de Xbox 360 mee af te spelen en ook werd gebruikt om eventuele exploits te ontdekken kan na deze update niet meer worden gebruikt..

2. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, gisteravond (maandag rond de klok van 22.00u) was het zover en werd er een update geinstalleerd! Alles eens doorgeplozen, maar geen merkbaar verschil... ik had namelijk ook gehoopt dat er functionele verbeteringen zouden zijn als bv een "anti-autoplay" of "background download" functie... kortom... vaag. |:-

Nog even zitten neuzen naar info en op xbox.com kwam ik het volgende tegen, waarbij helaas details bij elke item ontbreken en grappig is dat er een "speciale update onderdeel" is voor Nederland (vager):

January 2006 System Update for Xbox 360

This free Xbox 360™ update is great news! We've been listening to what the community has been telling us, so we're happy to announce that this update will improve your gaming experience.

Here are some of the changes in this update:

Improvements to the Xbox Guide.
    Option to retain your saved games when you delete a profile.
    Increased accuracy of "last time played."
    Network configuration improvements for Xbox Live® members in the Netherlands.
    More detailed messaging for unreadable disk or region errors.
    This free* update is available to all Xbox Live members. Your console will be updated the next time you sign in to Xbox Live.

*Internet connection fees may apply.

Of lees hier het nieuwsitem van xbw zelf...

Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit is een dashboard update ;) geen B/C update

4. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    hij is er toch echt al, ik heb hem gisteren gedownload rond 22:00 uur

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit waren geruchten. Ze zijn er wel mee bezig, maar is nog niet goed gekeurt of zitten nog bugs in ... Ze gaan deze feautures pas vrijgeven als dit goed getest is en technisch mogelijk is

sommige ISP hadden problemen met connecten dit hebben ze nu verbetered. Ik ben aan het na vragen welke problemen dit waren.

6. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren rond 22:30 deze update uitgevoerd en ik merk wel degelijk verschil in de networkperformance. Ik maak gebruik van @Home breedband (764kbit/5mbit) en voorheen duurde het browsen door de marketplace lang! Je moest wachten tot dat de lijsten geupdate werden en scrolde je door de lijst liet hij 20 resultaten zien en op de volgende 20 moest je weer een tijdje wachten. Na de update fietst hij als een zonnentje door de lijsten heen en is het updaten merkbaar sneller geworden!

Tevens zag ik gisteren ook dat de demo van NFS MW te downloaden was, of was deze al langer te downloaden?

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Deze was al een tijdje te downloaden volgens mij :), maar dat weet ik niet zeker

8. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL, ik heb gisteren een aantal dvd's uitgeprobeerd en er een langer gekeken. Wat blijkt: mijn problemen komen na een half uur afspelen gewoon weer terug. Het schokken is weliswaar minder dan voorheen, maar toch

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    die fix zat ook niet in de update

Dit zat in de update:

10. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb hem gisteren aaf gedownload.
    Maar daarna nog niet gespeeld, dus die veranderingen zie ik vanmiddag wel een keer.
    Benieuwd of dat bij mij ook zo is Dusun_1, want ik had dat ook in het begin.
    Hopen dat alles dan wel wat sneller is, alhoewel dat dan wel vreemd is.

11. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Echt goed man zo'n update.
    En wat als je nou geen live hebt.
    Ja echt heel goed over nagedacht.

12. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is waar ik zo bang voor was.
    We krijgen straks update na update.
    Hetzelfde als het geweldige onvolprezen windows.

13. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Edit je post anders even, als je iets wilt toevoegen.
    En verder, wat is je probleem?

Je hoeft toch geen Live te hebben om die Update te krijgen? Je hebt alleen even een internetverbinding nodig, maar geen Live abbo.
    Verder is zo'n update toch geen probleem?
    Kom op zeg, dat ding was bij mij in 20 seconden gefixt.

Als ze daarmee alles verbeteren, vind ik het best!

*
    Schrok gisteren wel even giek:p. Na die update valt je Xbox 360 uit, en start hij opnieuw op.
    Maar ik dacht dat hij even ge crasht was ofzo.

14. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    En als je nu geen internetverbinding thuis hebt.
    Zoals ik bv, ja ze bestaan nog hoe kom je dan die update.
    Ja precies dan heb je gewoon pech.
    Maar ja een console die net 4 maanden op de markt is, heeft die nu al een update nodig.

15. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is ie binnekort te downloaden en kun je hem vanaf cd op je 360 zetten. Maar ik snap je punt niet echt. Het is toch juist goed van Microsoft dat ze updaten. Geen enkele console is perfect. Van mij mogen ze, als dat de 360 alleen maar beter maakt, elke week wel een update geven. Ik kan die 20 seconden tijd voor het downloaden en installeren van die update wel missen hoor.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mogelijk komt er binnenkort ook een update cd ... maar ja dan heb je inderdaad even pech. Maar ik denk dat je vast wel iemand kent met een internet verbinding .... dan neem je je xbox toch gewoon mee :eek:

Dat had de xbox ook hoor ... niets nieuws onder de zon ... Tevens komen er nieuwe funkties en ik verwacht dat Sony hun systeem ook gaat update. Ik vond dat persoonlijk het gootste voordeel van de xbox (vorige generatie) dat bugs gefixed konden worden ... tevens is voor mij live de reden geweest om een console te kopen. Zonder Live benut je geen Next-Gen experience IMHO

17. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die zijn niet zo moeilijk te vinden. Ik zit trouwens weer vol spanning te wachten op de update voor CoD2. Ik heb dit spel nog een beetje links laten liggen door de (lompe) live problemen. Maar denk dat het nu m'n favo word.

Ik denk dat we weer tot vanavond moeten wachten.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Over de update van COD2 is officieel nog niets bekend ... tevens word de patch gemaakt door een third party (EA) ... dus pas als de patch klaar is en getest dan word deze on-line gezet ... Over wanneer en hoe laat word nooit een aankodiging gedaan. Dus het kan ook zijn dat ie pas over 2 weken of een maand uit komt

19. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel goed dat ze updaten, maar dit is een update al na 4 maanden.
    Hoeveel gaan we er nog krijgen.
    En ja ik ga echt niet op stap met een 360 voor een update, kom op zeg.
    Nee ze hadden het gelijk goed moeten doen, net zoals de bc update die kon je gewoon downloaden en op een schijf zetten.

20. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Van begin december naar begin februari is 2 maanden niet 4. Als je die update niet wil, doe je het lekker niet, je 360 wordt er alleen maar beter van. Hoe verwacht je dan dat ze een update brengen, iedere keer een disc naar je huis sturen? dacht het niet, daar hebben ze live nou een keer voor.

Deel Deze Pagina