1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Updates

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dusun, 29 jan 2006.

1. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je groot gelijk in,waarom dat mensen zo moeilijk daarover doen snap ik echt helemaal niet.Je Xbox360 wordt er zeker beter op;)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De eerste xbox live update (toen xbox live er was) kwam al na een maand ... Hoe meer updates ... hoe beter ... dan weet ik dat aan bugs gewerkt word .. net als de BC updates ... ik kan niet wachten op de volgende .. Ze kunnen zoiets niet gelijk goed doen... dan is het namelijk geen bug

Een bug is iets dat je later ontdekt.. Je hebt dan 2 keuzes ... de bug laten zitten of repareren ... Sony kon de PS2 niet updaten dus liet de bugs zitten ... de Xbox kon dit wel fix'en dus men gaat updaten.

Jij bent de enige die klaagt over updates ...

He zal wel niet lang duren tot je ook toegang hebt tot internet, want immers 80% van de huishoudens heeft toegang tot internet (en meer dan de helft heeft breedband internet)

Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  3. Freaky800

Freaky800 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmja,ik snap nog steeds niet,waarom ze al deze problemen,vooral met het vastlopen,niet tijdens dde testperiode ontdekt hebben.Ik krijg steeds meer het idee dat het appraat gewoon niet goed genoeg getest worden.

Het lijkt erop dat het op dezelfde manier gaat,als met de huidige pc games enzo.
    Die lijken soms ook niet goed genoeg getest te worden,neem nou BF2 voor de pc b.v die zit naar iets van 3 patches nog steeds vol met bugs.
    Een patch voor dit probleem,dan weer een patch,omdat er een ander probleem ontstaan is.

Wel ben ik overgens blij met dat er een update is,hij chrasst tenminste niet meer,als ik op de Quide knop in PGR3,eindelijk als het goed is geen vastlopers meer met dat spel.

Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga er vanuit dat de xbox 360 wel goed getest is ... echter zijn bugs nooit uit te sluiten... het probleem was dat bijvoorbeeld tijdens de test nog geen games beschikbaar waren om alles uitgebreid te testen ... de meeste games gingen gold een paar weken voor het verschepen ... Ik verwacht dat andere consoles dezelfde kinder ziektes zullen mee maken ... Gelukkig zijn er nu snel updates

5. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    mmmm
    ik heb deze update gedonload maar ik zie echt geen veranderingen
    alles gaat goed, console start weer op en dan logt hij weer in op xboxlive en tot daar gaat alles goed.
    dan zie ik dat ik 2 nieuwe berichten ik open de eerste en paf tis weer van dat het dashboard crasht, dit had ik nog nooid gehad.
    dan speel ik dead or alive 4 druk ik op de guide buttom om naar een gamercard te kijken paf crasht de game weer.
    ik weet niet wat ze hebben gedaan met die update.
    straks eens pgr3 testen met de guide buttom maar voorlopig ben ik niet tevreden van de update.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm kan je dit melden op xbox.com .. dan kan ik dit melden aan de technische mensen daar ...

7. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    @tasso waar ben je bang voor? ''dit is waar ik zo bang voor was'' welk ramp is er gebeurd? van mij mogen ze elke dag een update doen zolang die box het maar doet, als jij al bang bent voor een update dan wil ik wellis weten wat je doet als er een clown voor je deur staat:p

8. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    waar moet ik dit melden op xbox.com

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als je wilt moet deze gegevens melden in het Xbox Live Form van xbox.com (dus in het engels) ... dan komt het wel in orde

10. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ok zal het even in het engels opmaken kzal het eerst hier eens posten om te zien jullie het een beetje goed vinden.

11. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Nog korter na 2 maanden al.
    Je xbox wordt er beter door, eindelijk dat geluid weg.
    Nee ik klaag niet, alleen het is natuurlijk wel vreemd dat ze er vanuit gaan dat iedereen maar een snelle internetverbinding tot zijn beschikking heeft.
    Als je dus geen live hebt dan zal je dus nooit een update kunnen krijgen lijkt mij wat vreemd.

12. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    mmmm.

i have something strange.
    I have downloaded the update but i don’t see any changes.
    Everthing goes well, de console starts himself, after that he’s logging in xbox-live.
    Than I see that I have 2 new messages.
    I open the first message, and then the dashboard crashes, this never happened before.
    After all of that I played dead or alive 4.
    Everthing goes well in the game and online also but when I push on the guide buttom for looking to someone’s gamercard the guide crashes, but the game is still working because the music isn’t stop playing.
    I don’t now what they done with the update but I don’t see any changes with the guide buttom.

Now I’m gonna test pgr3 to see if there’s some changes to the guide buttom like now chrashing

zou zoiets goed zijn fardo

13. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je de reputatie van ms een beetje kent.
    Maar voor elke scheet die je laat komt er wel een update.
    Ik weet niet wat ik zou doen als er een clown voor mijn deur staat.
    Maar had je dan plannen om langs te komen.

14. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat iedereen thuis wel internet heeft hoor anders leef je in de middeleeuwen.... en silver is voldoende voor de updates ;)

15. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als je geen internet hebt leef je in de middeleeuwen.
    Ja zo denkt ms waarschijnlijk ook.
    Goede instelling iedereen heeft een snelle internet verbinding en iedereen heeft een hdtv tot zijn beschikking.
    Nou als ik iets wil opzoeken doe ik dat wel op mijn werk.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Bijn 80% van de Nederlandse huishoudens heeft internet ... waarvan het goortste gros breedband heeft. Deze generatie gaat om de multimedia ervaring ... internet is een belangrijk onderdeel hier van. Sterker nog MS richt zich op de Live ervaring (Silver of Gold) ... als je geen internet hebt ... dan ben je voor Microsoft minder intressant ... maar ik vermoed dat op de BC disk die je gratis van MS kan downloaden (moet je wel internet hebben) straks ook deze updates staan. Sterker nog op nieuwe game discs (games die nog niet uit zijn staan ook deze updates) ... Sterker nog deze staat zelf op de OXM discs... dus de consument zonder live kan zeker deze updates krijgen!

17. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat klinkt me al een stuk beter en logischer.
    Ik heb wel een internetverbinding thuis, maar dat is nog met de telefoon.
    Internet kan me niet echt boeien.
    En zo'n update die je kan downloaden haal ik op en zet hem op cd klaar.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jeb,

MsS zorgt er voor dat iedereen de updates krijgt. Net als met de vorige xbox. Toen werden de updates ook gezet op de nog uit te komen games ... dus dan had iedereen de laatste dashboard versie :)

19. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net een nieuwe update binnengehad. Voor de Xbox zelf (niet game dus)

waar kan je opzoeken wat elke update doet?

20. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is toch niet zo vreemd dat ze via LIVE! updaten ? Veel mensen hebben internet, zoniet is er altijd wel een vriend, buurman of famillie waar dat even geregeld kan worden.
    Ze kunnen toch ook moeilijk iedereen een cd gaan sturen, want fouten blijven er altijd wel te vinden.
    Als je graag die updates wil en je hebt geen internet (vraag me af hoe je op het forum komt) ga je even naar iemand in de buurt, je plugt de 360 in en klaar.

Deel Deze Pagina