als je de xbox 360 bedoeld dan word het gemeld op xbox.com alleen de laatste update word dan gemeld de updates worden naast live ook verspreid via: OXM Nieuwe Games Mogelijk BC discs (downloadbaar via xbox.com)
Als je goed gelezen hebt dan staat er dat ik internet op internet. Ze zetten bc updates toch ook klaar als downloads zodat je ze op cd of usb stick kan zetten. Ik zeg toch niet dat ze een cd moeten opsturen. Ja mijn buurman ziet me aankomen, buurman mag ik mijn 360 even updaten omdat ms pas over een tijdje (misschien) de update als download heeft. Vee mensen hebben internet, ja dat klopt en er zijn ook nog zat mensen met een telefoonaansluiting
tja, ik ken alleen mijn oma en opa met een inbelverbinding maar hoe laat komt de CoD2 patch vandaag ???????
Die is goed Tasso Mijn opa en oma's hebben allebei adsl en 1 opa heeft zelfs zn eigen site Maar goed opa's en oma's hebben geen 360, de meeste 'normale' gezinnen hebben gewoon normaal internet. Zonder internet kan je de helft van je schoolwerk zowat niet doen.
mmm ik heb nu pgr3 gespeeld zoals ik gezegd heb en daar freezed het dashboard ook nog steed niet meer direct als ik naar een gamercard kijk maar als ik een friend request stuur freezed het en dus weer niet het spel want indertussen hoor ik nog altijd de muziek draaien
ik vraag me af of bij jou de update wel goed gegaan is,met mijn 360 lijkt PGR3 namelijk helemaal niet meer te chrassen. Ik kan klooien met de Quide knop,wat ik wil,Friends toevoegen,request versturen,het werkt gewoon zonder vast te lopen. Voor de update hoefde ik dat echter niet te doen dan was het meteen mis
Hmm heb nog geen last gehad van een vast hangende xbox . De leaderbords waren trouwens een uur geleden ook allemaal weg, zowel bij PGR3 als Marble Blast Ultra. Nu staat alles er weer op
Aan de ene kant is het jammer dat er geen recovery functie opzit,nu moet ie opgestuurt worden ,als er software matig iets fout is gegaan met b.v het instaleren van updates,ect
Ik deed mijn DOA4 in me Xbox 360 ik had me xbox net aangedaan dus en toen zag ik iets van dat me CD Beschadigt was en toen ik naar die DVD keek zag ik helemaal niets... toen ik me PDZ er ook in had gedaan kreeg ik het weer dit heb ik net na die update... :{ Maar zelf had ik ook op die Archievements opgewacht maar jammer genoeg hebben ze die Bug nog niet gefixt want nu ik al op de 1131 Darkops Games sta en ik heb al lang 1000 Rounds Survived dat weet ik gewoon zeker.
Ehm ik weet niet of die update vol fouten zit .. ik heb nu 2 problemen gehoord en nog geen melding gezien op xbox.com ... Ik raad jullie beide aan om contact op te nemen met MS .. via het forum en via de helpdesk
ok. ik lees nu op het forum verschillende problemen na de update. controller wilt niet meer connecten de update werkt niet en de console crasht meer. de console wilt na de update geen games meer lezen. jah mooie update moet ik zeggen.
Ik vind het aan éne kant wel goed dat microsoft hun console updated... Maar aan de andere kant niet. Het doet me te fel aan een pc denken. Maarja, het is microsoft, dus maakt niet uit, met playstation zou ik nooit van die updates en stuff willen! Maarja, daar is dat meestal ook niet nodig... Het goede van die updates is wel dat je nieuwe zaken,... op je dashboard kunt(met deze update nog niet natuurlijk). Maarja, of deze update daadwerkelijk zo goed was weet ik niet, dvd kijken is nog steeds niet perfect, zelfs mijn beeld was gisteren niet echt goed na die update van mijn dvd film... Maarja, mss puur toeval...