Xbox360 Updates

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dusun, 29 jan 2006.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het is nog niet duidelijk of de COD2 update vandaag komt .. hij komt als deze is goedgekeurt

Kan je dit aanwijzen ... ik wil best veriffieren of dit probleem veroozaakt is door de update of niet .. Ik vind dat de meeste mensen te snel conclusies trekken

2. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik geef je gelijk ofwel brengen ze een console uit met alles erop en eraan ofwel stellen ze hem uit.

ik vind het allemaal dikke zever dan nen update voor dit dan voor dat straks voor diene webcam steek dat er tog allemaal in jongens nog maar eens het bewijs dat ze alles te vlug willen doen.

dat ze de games soms een update geven jah maar dan nog he

3. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0

jah ik kan dit bewijzen wacht effe kzal het hier allemaal eens posten ok.
    mmm nu wil ik mijn verslag doen naar de service van xbox via de email maar de server ligt plat jaja

dus je hebt mijn probleem.

dit probleem:I've done nothing....it has worked great until now. The D/L started and then it just stopped and shut my console down. Now I have the 3 red rings. My 360 is VERY well vented. No issues what so ever until now. Now I lose the risk of losing all my data.....way to *** another person MS. Way not to test your updates properly.

dit probleem; Ouch - just got the console update. Everything works great except for my wireless controllers. They are not recognized now. The ring (on both controllers) just keeps flashing and flashing. To be specific, after I press the connect button on both the controller and the main console, the two flash in unison. The console stops flashing, but the controller doesn't. Needless to say, they don't work now, although they did a half hour ago.

dit probleem; Ik deed mijn DOA4 in me Xbox 360 ik had me xbox net aangedaan dus en toen zag ik iets van dat me CD Beschadigt was en toen ik naar die DVD keek zag ik helemaal niets... toen ik me PDZ er ook in had gedaan kreeg ik het weer dit heb ik net na die update...

Laatst bewerkt: 31 jan 2006
  4. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het allemaal zo dom vind had de 360 niet gekocht je had ook gewoon kunnen w8ten op je playstation 3. die zal wel perfect zijn je hoeft alleen maar een jaar langer te w8ten tegen die tijd is de 360 al zover geupdate dat het niks meer uit maakt.

5. basovich

basovich Guest

die update maakte voor mij echt geen zak uit man :confused:..

..mijn 50e bericht..:+ O-)

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan het beste op xbox.com posten .. dan kan ik er wat mee doen :eek: ... anders kan ik de technische van xbox.com er niet op laten wijzen ...

Dus voor de mensen met problemen post de gegevens op Xbox.com ... Als het kan in het engels met zoveel mogelijk detail. Bel ook de helpdesk op, zodat het probleem gelogged is. Dan kunnen de technische er aan gaan werken ... Ik verwacht dat er niet veel mensen met problemen zijn

Maar 1 persoon is nog altijd te veel

7. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    dus je ziet wat er aan de hand is he.

hier heb ik mijn bericht gelaten over de update. http://forums.xbox.com/2149114/ShowPost.aspx

8. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik nog meer zeggen over al die updates die nog gaan komen en die mensen nu al geprobeerd hebben.
    Ik was al bang voor dit soort dingen en blijkt nog waar te zijn ook

9. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Ga niet meteen zitten te huilen het is maar 1 iemand hoor en dat word heus wel opgelost.

10. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah dan speel ik nog liever op mijne ps2 gt4 waar er geen problemen met zijn jongens nu zijn ik kwaad.

ik heb 11 spellen en bij de meeste geen problemen als ik op de guide buttom duwde maar nu bij bijna elk spel freezed de guide buttom zeg he

11. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    heb je mijn post beetje naar boven al gelezen met enkele fouten wie zegt dat het niet bij de volgende update bij jouw kan gebeuren dus... maak ze goed ipv half af

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Luister er zijn heel veel problemen opgelost .. het is jammer dat jij nu problemen hebt, maar er zijn eerder problemen opgelost dan veroorzaakt .. Ik denk dat ik je straks ook ga vragen om je xbox naar factory defaults te resetten en dan de update nog een keer te downloaden .... Tevens is het verstandig de helpdesk te bellen, zodat ze misschien de update nog een keer uit wilt voeren

13. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat gebeurd is het pure toeval en dan kan ik microsoft bellen inplaats van gaan zitten huilen en overdrijven zoals tasso.

14. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    mmm als ik naar factory settings ga doen ben ik dan al mijn save games kwijt of niet.

zeg xbox rules moets je bellen zeg me dan zekers goe het gegaan is ok.
    want nu kan ik niet bellen mijn broer moet heel de dag vergaderen aan de telefoon dus..

nog een probleem achter de update:
    I for one, am having trouble switching my xbox360 off. The fans wouldnt shut up after i had powered down with the Wireless pad, then the main switch on the front of the console. I had to Pull the power cord (after turning it off normally) to keep it quiet to get some damn rest. and this hapen all after the update.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als je een factroy reset doet ben je geen save games kwijt

16. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    mmm msh zal ik dat maar doen zeker khad tog niets gedownloaded

17. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    kun je dat belgische acsent even weg laten snap er geen hol van.

18. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    xbox 360 rules.
    Ja een andere opmerking had ik ook niet verwacht

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan ook je HDD er af halen .. en dan nog eens resetten ;) ... dan ben je in iedergeval veilig .. vertel ff of het dan gelukt is

Ik heb je post doorgegeven aan MS ... NB ik ben een mod op xbox.com ;)

20. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    hehe als da ook niet lukt maar bellen he.

maar het dashboard zal dan weer naar de oude gaan he.

Deel Deze Pagina