ach ja koop straks maar gewoon je ps3 en geniet. maar wat ik niet snap dat wanneer je steeds comentaar heb je wel een 360 koopt. Is er nog niet.
raar,meestal ben ik juist degene waarbij dit soort dingen verkeerd gaat,maar die van mij doet het nu (lijkt et in ieder geval) een stuk beter. Ik ben benieuwt of MS met een oficieel bericht komt,over eventuele fouten in de update. Misschien tijd voor een poll
ja ik zet net mijn xbox aan en hij begint te downloaden.. maar wat doet die nieuwe xbox update eigenlijk?
Het zijn vooral bug fixes. Voorbeeld: Als ik nu een gamercard bekijk na een race met PGR3, loopt hij gelukkig niet meer vast. Dit gebeurde voor de update wel.
Xbox 360 dashboard patch #1 verbeteringen Verbeteringen aan de Xbox Guide Optie om savegames te houden als je een profiel verwijderd Verbeterde precisie van ‘Laatste keer gespeeld’. Netwerk verbeteringen voor Xbox Live leden in Nederland Gedetailleerdere berichtgeving voor onleesbare disks of regiofouten van de frontpage gekopieerd, niet zo heel veel boeiends als je t mij vraagt.
aha oke en dan moet de update van cod2 zeker er voor zorgen dat als je multiplayer aan het doen bent dat het geen lag meer heeft
Weet iemand hoe dat zit met die updates. Komt een update volledig op de HD te staan? Of veranderd er tijdens het updaten ook nog iets in de console zelf?
ik heb een klein vraaggje. ik heb dus alles weer opnieuw geinstalleerd en nu lijkt alles goed te werken. ik heb nu geen enkel probleem meer met pgr3 als ik naar een gamercard kijk enz.. ik heb wel nog 1 vraagje. de guide buttom crasht alleen nog als je op guide buttom duwt tijdens dat hij een race laad hebben jullie dit ook nog
jah maar het zou tog niet mogen he. maar kan er tog iemand eens checken maar naar zijn gamercard te kijken tijdens dat een race laad of hij dan nog vastloopt bij pgr3. en btw benson het kan nu goed gaan bij pgr3 maar straks kan het anders uitlopen hoor raar die xbox360
Het kan zijn dat je een download error had ... een error in je eigen data lijn ... het zou inderdaad niet mogen .. maar een computer zou ook niet mogen crashen ... het gebeurt gewoon soms ... niets aan te doen ...Ik ben blij dat het opgelost is
Dat doet hij bij mij dus nou juist niet meer Ik denk dat ze jou de vorige update nog een keertje aan hebben gesmeerd