Patch of geen patch, er zullen gewoon mensen gaan overstappen zo snel GRAW gaat uitkomen....ik denk dat tegen die tijd CoD2 wel uitgekauwt zal zijn. Btw....GRAW staat pas gepland voor een 31 Maart release...dus ze hebben nog ruim de tijd voor een patch.
Tom Clancy’s, Ghost Recon 3, Advanced Warfighter Xbox 360 € 64.99 30/mrt maar de 1e grote update is toch al geweest, wat is het nut van dit topic dan nog?
euhm als je dat een grote update vond. het was een update voor niets en dan heb ik hem nog eens 2 keer mogen installeren voordat het werkte
dat is gewoon blond En het was wel de eerste grote update. Sterker nog, tot de volgende komt, is en blijft het de grootste update ooit
yep da klopt helemaal van mij mag er ook bij de update nog wat verbeterd worden aan xbox-live, zoals de plotselingen disconnects van xbox-live maar dat zal wel verbeteren zekers
ik heb nog nooit last gehad van plotselinge disconnecting. ...ligt dit niet aan je internetverbinding of is dit een algemeen probleem bij meerdere mensen ?
mmm je moet eens zoeken gebeurt niet veel hoor maar soms gebeurt het eens paf disconnected from xboxlive merendeel gebeurt het bij pdz msh dat het bij het spel ligt wieweet he
de nieuwste Xbox update: * Improvements to the Xbox Guide. * Option to retain your saved games when you delete a profile. * Increased accuracy of "last time played." * Network configuration improvements for Xbox Live® members in the Netherlands. * More detailed messaging for unreadable disk or region errors.