En voor wanneer staat die ongeveer gepland? Of is daar nog geen planning van? Want dat 2e is toch wel handig! En dat van dat netwerk ook natuurlijk
Is het juist dat ik hier vermeld dat de volgende update een DoA live fix zal zijn?.. X360 updates, houd dat ook spellen in ? Bronnetje
Oooohhh, oke Vandaar. Naja, update heb ik dus binnen, maar nog niets gemerkt. Heb zelf dan ook nog geen problemen ondervonden met mijn Xbox
Raar ik had de update dus al binnen. Start ik net CoD2 op vraagt ie weer of ik een update wil downloaden (ik dacht eerst dat het om de patch ging, al was dit bijna onmogelijk). Maar nu heb ik hem dus weer gedownt maar het is volgens mij weer dezelfde als dat ik eerder gedownload had.
mja, het was ook niet door mij bedoeld te zeggen dat dit de volgende is... ik heb het dan verkeerd gezegt..>.>.. sorry mijn fout
Ik start net COD2 op en geeft Xbox Live aan dat er een "update available is" voor deze game. Update dus gedownload en geinstalleerd maar nog weinig verandering te merken op live, hij heeft nog steeds last van connection problemen. Misschien moet eerst iedereen de update geinstalleerd hebbeb voor COD2 wil je resultaat merken ofzo...
Het gaat hier wel om de CoD2 patch http://news.teamxbox.com/xbox/10157/Call-of-Duty-2-Patch-Now-Available/ Keep in mind that this patch pertains to the single-player campaign ONLY – Infinity Ward is still working on a patch to address the lag issues currently found in the multiplayer modes.
hey wat betekent het woord ''via'''in het engels? want op die stite staat dit... patch to the single-player campaign is now available for download via Xbox Live. volgens mij klopt dat woord daar niet... want het zijn toch een engels talige site? 2 dowload via xboxlive... beetje raar in het engels...
Nee hoor het is de COD 2update,ik had namelijk de Dashboard update al geinstaleerd.En toen ik net COD 2 erin deed,kreeg ik gelijk de melding of ik de COD 2 update wou instaleren
maar wat is er dan nu precies veranderd? want ik heb nog geen update van cod2 gehad.. is er iets veranderd? kan je nu bijv wel een server list ophalen?