Xbox360 Updates

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dusun, 29 jan 2006.

  1. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    waar staat dat dat je straks je eigen server kan gaan maken??????

    volgens mij worden enkelt de patches vrijgegeven dat met cod2 de lag minder is en met pgr3 de vastlopers in het live menu niet meer voorkomen.

    ook ik hoop dat er een stukkie software wordt geschreven om host te kunnen worden maar geloof niet dat deze er nu al bij zit.
     
  2. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    edit...lol

    ik lees nu net de post boven de mijne.........ik hoop dat dit allemaal waar is.

    toedeloe :+
     
  3. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je het download scherm kan minimaliseren. Dan kan je teminste nog iets doen in het dashboard.
     
  4. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dus ook dat er wat meer leuke dingetjes in het dashboard komen. Zoals bijv. filmpjes van een USB stick afspelen (want dat kan nu niet, nu staan er gewoon wat standaart filmpjes).

    En ik hoop ook dat er in de (privet) chat meer mensen kunnen.

    En eigenlijk denk ik ook dat er een optie komt voor de webcam ;)
     
  5. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat mis ik eigenlijk ook wel. Zat pas nog te kijken of ik misschien een filmpje op een digitale fotocamera kon afspelen op de Xbox360. Kon weer niet...

    In de Private Chat zouden inderdaad eigenlijk meer mensen moeten kunnen. Vind het zelf een beetje irritant dat je dan moet switchen.
     
  6. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een geweldig nieuws allemaal nu maar hopen dat ik cod 2 gouw twerug heb van activision zaten namelijk scheuren in.
     
  7. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Coole cod2 update, hoop dat de 360 update zelf ook flink wat verbetert!
     
  8. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze hebben zelf aangegeven dat de patch voor CoD2 dinsdag pas komt.
     
  9. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de 'lag' wordt verholpen bij het afspelen van dvd's... Echt niet om aan te zien op het moment. Kijk DVD's dan ook nog steeds met mijn dedicated dvd speler.

    Verder zou het fijn zijn als downloads doorgaan op de achtergrond terwijl je met andere dingen aan de gang gaat.

    Verders ben ik (afgezien van het geluid dat dit monster produceert) enorm tevreden...
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze moeten wat doen met dan DOA 4 online vaak lag door joinen en leave m`n console is nog nooit zo vaak vast gelopen XD...
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb nog geen mankementen gehad, maar ik hoop wel dat die met deze update ook niet voor hoeven te komen. Verder kunnen er natuurlijk een aantal leuke opties bij, zoals Films van je USB stick kijken, Webcam, Plaatjes en muziek van je USB apparaat op je schijf opslaan, meer titels Backwards Compatible (maar daar is denk ik een andere update voor nodig). Verder zou het leuk zijn als je voortaan wat anders kan doen als je aan het downloaden bent.


    Ten slotte een optie dat je disc automatisch gewisseld wordt :+
     
  12. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Grapjas8)
     
  13. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie liever een backwards compatible update.
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik zie ze liever beide, eigenlijk.
    (Let wel, ik heb totaal geen last van bugs, glitches of andere problemen. Alleen die vervloekte savebug bij Call of Duty II...)
     
  15. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zou helemaal mooi zijn natuurlijk, maar ik heb liever dat ze de aandacht vestigen op het oplossen van bestaande probleem (BC, CODII) dan een update van het dashboard.
     
  16. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    De indeling van live marketplace zal worden aangepakt denk ik.
    Het is erg onlogisch om door 200 gamerpictures te moeten waden voordat je bij het plaatje bent gekomen dat je graag wilt aanschaffen.
    Verdere integratie van Msn messenger met live wellicht.
    Misschien ondersteuning voor de webcam.
    Bovendien zouden ook de gamers zelf strakjes content kunnen gaan aanbieden via marketplace.
    Iets voor in de (verre) toekomst: internet explorer?
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Internet Explorer zou ik niet verwachten.. dat is computer, en daar schaf je geen GAMEconsole voor aan.. de multimedia functies zijn al redelijk aanwezig, maar op een console internetten, nee, dat is niet echt.. het.. :+
     
  18. *NK*

    *NK* The American Dream

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk eens de Nederlandse taal erbij hoop ik , Engels geen problemen mee maar heb nu eenmaal liever Nederlands _O_
     
  19. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zal die update te downloaden zijn?
    via marketplace?
     
  20. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa ik vind persoonlijk engels stukken beter dan nederlands maar ja iedereen zijn eigen smaak en ik snap ook wel dat voor sommige personen het makkelijker zouden vinden van het bedienen van de xbox als er nederlands bij zou komen.
     

Deel Deze Pagina