ja klopt die game ruled nu al zo erg maar morguh is het gewoon de pure ownage..... ik speel alleen nog maar CoD2 de rest vind ik een beetje saai.. ik kan gewoon niet meer wachten, kom maar op met de patch
De game ruled (cod2) dat ben ik met je eens maar dan moet je niet op drukke tijdstippen spelen. Dan is het echt om te huilen Soms duurt het een half uur voordat je potje kan spelen. En om nou de hele tijd te quitten als er een Amerikaan boven aan de lijst staat begint me ook te vervelen! Maarja morgen komt de patch en misschien is dan alles opgelost. De dashboard update staat voor vandaag gepland , ben benieuwd....... Ik neem aan dat ik hem kan vinden bij mijn downloads zodra hij is gearriveerd?
ja, had ik onlangs aan de hand. en dan kan je kiezen of je die update eerst wilt downen of niet. (sonic heroes)
nope... denk tussen 1800 en 2100, dat is ook de tijd dat die van bungie altijd kwamen in nederland...
Volgens mij komt die helemaal nog niet althans de dashupdate. Zulke updates worden door MS altijd een week ofzo van te voren officieel aangegeven, dit was ook altijd zo met de Xbox dash updates..Tevens word dit de 2de dash update voor de Xbox 360 er is er al een geweest in november voor de Amerikanen. Onze dashboards (Europa) waren al upgedate voor de launch.
Ja ik weet het allemaal niet meer. Er is op de xbox site helemaal niets te bekennen over een update . Maar toch word het hier een daar wel bevestigd dat ie vandaag komt.
Ach ja als de Update toch vandaag komt hoop ik dat ik me Archievement krijg van 1000 darkops games played want heb er nu al 1116 Darkops games gespeeld En over Dead Or Alive 4... elke keer als iemand uit de server gaat vaak dan slaat me xbox vast en kan ik aleen maar terug naar de Dashboard of me Xbox 360 uitzetten edit: Aight hij is er even kijken dan
Je bedoelt voor het dashboard? Ben benieuwd, maar volgens mij zit daar niks spectaculairs in. Ik zit vooral op CoD 2 te wachten.
Kun je/jullie ons informeren over wat er merkbaar geupdate is? Ben zeer benieuwd en helaas vanavond pas weer thuis. Groeten, Bart.
Hmm. ik keek op me Dashboard en ik zag geen Pop-up scherm van dat de patch er is... of doet hij het gewoon automatisch erop? zoals wat er steeds met Halo 2 gebeurde?
Hij is er ook niet..Geen officiele mededeling geen dashupdate, geloof mij. gewoon een lolbroek. bah Mijn dashboard is nog steeds versie: 2.0.2241.0