1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Updates

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dusun, 29 jan 2006.

  1. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    erm de update is wel officeel aangekondigd door MS maja nog ff hier dan:

    We received confirmation from Microsoft that the Xboxic information[Xbox 360 Dashboard update coming with bug fixes and tweaks] was indeed accurate and that an update was "imminent". Unfortunately, that update was supposed to head to production friday but a few minor issues pushed the target date back to Monday. There will also be a Call Of Duty 2 update hitting the following day, so next week should be a good one for Xbox 360 owners.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als er een uodate komt dan komt ie morgen ... Update is altijd amerikaans gericht ... en meestal komt deze 3:00-5:00 s'ochtends onze tijd. Ik hebechter niets vernomen dus ik verwachteigenlijk nog geen update deze week ... maar ik laat me graag verrassen :)
     
  3. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0

  4. Ja, hij zegt dat hij vandaag weer met nieuws zal komen.
    Dat zou dan denk ik maar om 1 ding kunnen gaan.

    Als het dan niet om de update gaat, waren het waarschijnlijk 'indianenverhalen' van xboxic.com8) en kunnen we nog wel effies wachten:{
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    waar zegt hij dat dan op zijn blog?
     

  6. Sundays show will be a mondays show
    Due to a family commitment this week, I won’t have time to do a Sunday blogcast (podcast) as I usually do. So this week I’ll be posting a show on Monday evening. It’s only 24-hours…you can wait that long, right?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja door familie omstandigheden komt de blog niet op zondag, maar op maandag :{ ... Hij post zijn Blogcast normaal op zondag ;) (voor ons maandag) ... Daar staat dus niets over een update ... en ik zit dichter bij het vuur dan die vage site ;) (niet de site majornelson.com ... maar de site van het gerucht)

    Als de update komt ben ik ook verrast ... maar verwacht er maar niet veel van ... als ie er is ... is het leuk ... anders wachten we nog een maandje
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2006

  8. Ja, maar hij zegt dus dat het een dagje later komt..
    Dat kan dus tot morgenochtend 06.00 duren.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2006
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat hij vandaag (zondag ik Amerika) verplichtingen thuis heeft ... en hij is maandag vrij dus post hij dan de blogcast ... Niets nieuws

    Geloof me ... ik denk dat er voorlopig nog geen update komt
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  10. Hij kan dan toch nog met nieuws komen over de update komen of niet?


    Ik weet ook niet of ie vandaag wel komt, zou dan de eerste keer zijn dat het onaangekondigd als 'verassing' gebeurt.

    Daarom zei ik ook dat ik dacht dat als M.N. er niks over zou zeggen, er vandaag ook geen update zou komen. En het allemaal BS was.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2006
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik verwacht het niet de beroemde reactie van Major Nelson is:

    "I don't give comments about rumours"

    Als hij dus vandaag (maandag) vrij is dan komt er vandaag geen update ... de eerste echte update zal niet onaangekondigd voor bj gaan ... omdat meestal dan ook de xbox live server even "uit" moet
     


  12. Hoe weet jij dat hij vandaag vrij is? Hij zeg dat hij het maandagmiddag zal posten.
    En als hij dat zou zeggen, weten we in ieder geval dat het 'rumours' zijn.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2006
  13. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    respect, hij weet zowat alles;)
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je eens zijn blog volgt, zoals fardo (en ik) dat weet je dat. Major Nelson reageert er nie top. En hij is program director xbox live, dus als er iets zou komen zou het het wel melden. Die update is denk ik verzonnen. Maar ik kan het ook allemaal mis hebben en dat ik morgen iets aan het downen ben.
     

  15. Hij zegt toch duidelijk dat ie maandag wat te melden heeft en die is nog lang niet voorbij.

    Ik betwijfel het ook hoor, maar misschien zegt ie wel; Turn on your 360 everybody, its partytime!8)
     
  16. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    @ rikkel

    die is niet zomaar verzonnen... Het is tog wel onvermijdelijk om een update te launchen voor MS. De datum daarentegen, durf ik niks over te zeggen.
     
  17. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat het nog een maand duurt voordat ze dingen zoals b.v. de gamercard crash in PGR3 of de savegame overwrite bug in DOA4 fixen.. Dat zijn toch vrij belangrijke dingen lijkt mij, en ik vind het nu eigenlijk al te lang duren aangezien de console en de games al meer dan 2 maanden op de markt zijn.. Als er zulke "showstopping" bugs in PC games zitten worden die echt veel sneller gepatched (zelfs door EA tegenwoordig).. Dat mag nu op een gameconsole zoals de Xbox 360 ook geen probleem meer zijn met Xbox Live imho..
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het over dat het verzonnen is dat er vandaag een update komt...
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Waar zegt hij in deze tekst dat hij iets te melden heeft?

    Major Nelson is vrij en ik denk dat als er een update zou komen hij wel op zijn werk was :eek:

    Waarom weet ik dat hij niet op zijn werk is? tja 1 + 1 = ?

    Okay even een paar feiten

    1) Ja, er komt een update (deze komt er o.a. voor de camera) en andere features
    2) Ja, er komt een patch voor Cod2

    Nu het probleem 1 ... site 1 zegt ... "ER KOMT EEN UPDATE!!!"

    Ja er komt een update :{ ... maar waarom juist vandaag?
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat er helaas geen update komt,maar er is er wel dringend één nodig vind ik! Onverwachts deze week een update, zou ik toch wel enorm appreciëren:):)...(maarja, geruchten hé)
     

Deel Deze Pagina