Tevens zullen ze deze update heus wel gaan aankondigen ... de server moet immers even "off-line" misschien word een patch voor COD2 wel eerder gereleased, maar daar is geen dashboard update voor nodig
Sundays show will be a mondays show Due to a family commitment this week, I won’t have time to do a Sunday blogcast (podcast) as I usually do. So this week I’ll be posting a show on Monday evening. It’s only 24-hours…you can wait that long, right?
Waar zegt hij dan IETS over de update En dan markeer je: So this week I’ll be posting a show on Monday evening. Hij post zijn show vandaag dus, WTF heeft dat met ene update te maken.
Ja, en dat kan toch wel over die update gaan of niet? De dag is nog niet voorbij. Als hij het nou gewoon gisteren had gedaan wisten we nu waarover het ging. Maar dat heeft ie dus niet gedaan dus kunnen er nog mensen op gaan zitten hopen als ze willen... @ rikkel Ik heb nooit gezgd dat hij het over de update ging hebben, alleen dat als hij het er niet over zou hebben, hij (de update) ook echt niet zal komen vandaag.
Het kan zijn dat het over de update gaat, maar waarom zou dan in godsnaam de update vandaag komen omdat Major Nelson vanavond een show geeft? Ga maar de laatste posts lezen
De 'geruchten' deden/doen de ronde dat er vandaag een update zou komen.. Dat zou zeer onwaarschijnlijk zijn als M.N. er helemaal niks over meldt, dus als hij er vandaag niets (meer) over zegt... Komt die update dus ook echt niet meer vandaag..
Check dit: http://news.teamxbox.com/xbox/10140/Xbox-360-Dashboard-Update-Released/ Uhm... waar zijn de coole uitbreidingen en updates?
Ik moet nog gaan kijken. Had je al geprobeerd, zo ja: is het een download die automatisch start, of eentje die je moet selecteren...?
Fardo had ongelijk? wow nou heb ik alles gezien Cool trouwens, jammer dat er geen nieuwe features zijn
ok ik leid hieruit dat de update er dus wel daadwerkelijk is... maar waar kan ik hem downe dan of gata dat automatisch..?