Ik hem hem inmiddels ook geinstalleerd.. Weet iemand al wat er precies veranderd en/of gefixt is? Ik zie geen verschil in het dashboard iig..
ik kreeg net bericht dat er een update was maar hij logte ineens uit van live en toen zij die dat de update niet meer dowload baar was.. en nu ben ik weer live en krijg ik niks te zien van een update....
* Improvements to the Xbox Guide. * Option to retain your saved games when you delete a profile. * Increased accuracy of "last time played." * Network configuration improvements for Xbox LiveĀ® members in the Netherlands. * More detailed messaging for unreadable disk or region errors. Speciaal alleen voor ons Xbox Live netwerk verbeteringen? En hopelijk is hiermee ook de gamercard crash nu verholpen.. We merken het vanzelf..
Heb ook een update gehad toen de update voltooid was schakelde mijn xbox360 vanzelf uit en ging daarna meteen weer aan maar ik merk ook niks eerlijk gezegd
Er was toen op een screenshot te zien dat je kon zien hoeveel achievements je had, arcade games en demo's enz. Ik zie er toch niks van terug. Ik heb wel het idee dat hij de arcade games sneller laad. Daar doe je het voor
van teamxbox.com Xbox 360 Dashboard Update Released By: TeamXbox Staff - "TeamXbox" Jan. 30th, 2006 11:11 am Today, the Xbox team released a mandatory update for the Xbox 360 dashboard. This free update, is now available over Xbox Live. There are no new features in this release, but rather a series of fixes and enhancements. Some of the items the update addresses are: * Improved logic around deciding if saved games should be deleted and offer the option to only delete the profile and to leave all save data. * Users reporting blank Friends List on the Xbox 360 dash after muting a friend while playing a game in Backwards Compatibility mode. * Improved synching of games played to Web and in console. * Network settings: keyboard does now allow entry of - (dash) character in the keyboard.