1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Updates

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dusun, 29 jan 2006.

1. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat betekent dan wss dat de CoD 2 patch die de dag erna zou komen ook geen lulkoek is :).

2. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij lijken de dvd problemen te zijn opgelost: wel goed kunnen afspelen in 60hz enz.

3. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Damn het is echt waar! Ik heb hem net gedownload..en ze denken zelfs nog aan ons:

"Network configuration improvements for Xbox Live® members in the Netherlands." lol :cool:

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Vast Fardo's idee :cool:

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    er zijn wat minor bug fixes uitgevoerd ... de dash is niet veranderd ook zijn er nog geen nieuwe features toegevoegd ... we moeten wachten op een grotere update :)

6. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en nu maar wachten op de CoD patch morgen _O_

7. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Hoezo zat het niet goed dan in Nederland?
    Iedereen kon toch normaal op Xbox live spelen?

Mjah, als je je Xbox 360 aanzet gaat hij dus vanzelf aan de download?

8. Koert

Koert Kubus-Biets

Leuk Bevonden:
    0

Hier niet :'-(

9. Het 'onmogelijke' is toch gebeurd..;)

Net even een paar potjes Pgr 3 opgestart en achter elkaar de guide gebruikt.. Geen vastlopers meer_O_ :D

Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2006
  10. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zo even kijken of het euvel met BC games en een VGA kabel opgelost is..

11. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Wel raar sommige mensen hebben de pop up nog niet gehad kreeg 'm net onder het spelen van FFXI, kon nog wel doorspelen via PlayOnline, maarja even gedownload want zat in een private chat :+

12. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik kreeg hem pas nadat ik FFXI afsloot, wel appart.

13. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    ff over FFXI...

Duurt wel heel langggg voordat je kunt spelen. Ben uren bezig geweest om alles binnen te krijgen. En dan is je harde schijf ook ineens half vol.

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    probleempjes

Maar kan je nu nederlands kiezen als taal? Want dat kan ik niet. Engels is goed genoeg natuurlijk, daar niet van. Maar ik heb wel al een tijdje iets vaags aan de hand(dacht dat de update het zou verhelpen). altijd als ik op mijn gamercard ga staan(éénder welk menu) staat er in het frans recht op het scherm iets, what the hell??? Hoe komt dit??
    Ook juist, ik had de update gedowned, en ik wilde een dvd gaan zien, maar ik vond het scherm er nogal raar uitzien, heb ik nooit gehad, vooral in donkere gebieden, en geloof me aan men tv ligt het niet...
    ps: ik ben wel blij,dat nu de games gewist zijn(die trial games en shit), nu is dat toch al een stuk ordelijker:). Maar kan iemand mij helpen met dat frans shit gedoe? En die dvd, is toch ook vaag he?

15. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    jeh nu kreeg ik hem ook nu ook geen vastlopers meer.

16. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heb ik geen melding gehad of ik de update wil downloaden. Volgens mij is dit gewoon een lul verhaal. Kan niet anders. Als een aantal mensen deze update al gedownload zouden hebben, zou ik hem toch ook moeten kunnen downloaden, niet dan?

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Nederlandse taal kan nog niet! ook is Forza nog niet tespelen op een monitor! :mad:

Laatst bewerkt: 30 jan 2006

18. Heb je bij de instellingen voor het aanmaken van je account niet per ongeluk gekozen voor het franse gedeeltje van belgie?

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, moet ik eens checken,maar ik vind het raar,alles is in het Engels, behalve dat dan:confused: , toch vaag he. Er staat zoiets van dat ik xbox gold moet nemen,... maar dan in het frans...
    Bye the way: Deze keer had je wel gelijk over die updat Plasticman:).

20. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    YEEEE!!!, hij is aan het updaten. Opeens werd ik automatisch van Live gegooit. Heb ik me weer aangemeld, en begon die te updaten.

Deel Deze Pagina