1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360, vergeten?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Lucca, 3 dec 2005.

1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind: xbox = groen, xbox 360 = wit.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    En wanneer komt de Xbox360 review van King Kong, Mirik? :+

3. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat jullie dat bij alle grotere games en uitgaves doen, mensen verwachten dat gewoon.....

Ik zeg ook eit dat de huidige FP lelijk is, mensen verwachten echter dat er iets speciaals komt. Maar ik zie dat de eerste verslagen binnen druppelen, tijd om mijn leesbril op te zetten :cool:

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal mee oneens,
    Uiterlijk
    xbox = zwart, 360 = wit,

Innerlijk zijn ze allebei groen.. en zoals kermit de kikker al zei: it's not easy being green

Maar de xbox flikt t m mooi wel :cool:

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    That's the spirit. :D

Iedere partij heeft zo zijn argumenten, aan de ene kant had een leuke specifieke 360 skin op 2 December wel leuk geweest en aan de andere kant is de huidige skin prima. Het is imo een unisex Xbox/Xbox 360 skin dus daar kan je je niet mee in de vingers snijden. Misschien dat er in de toekomst wel een nieuwe skin voor komt, maar ik zie niet in waarom dat per sé gister had gemoeten. :)

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je hebt em al zat gespeeld op de Xpo :+

Maar vind het ook enigzins vreemd dat de FP niet veranderd is.
    Dat het nog steeds een groene gloed heeft, oké, maar neemt niet weg, dat er gewoon HELEMAAL niks veranderd is. Als je een layout al meerdere jaren als standaard hebt, vind ik dat je dat wel moet veranderen bij zo een grote gebeurtenis als deze.

De review van PDZ en de 360 zelf zijn er dan nu wel, maar toch, voor de rest valt het nog wel tegen. Zoals eentje van King Kong had ik ook wel verwacht, of PGR ;)

7. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    damn wat een gezeur zolang je je ding hier kunt doen is er toch niks aan de hand?:confused:

er staat volgens mij ondertussen wel een flinke review op de FP hoor :eek:

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    @God's Gamer: Heb jij King Kong en/of PGR 3 dan zelf al zover gespeeld dat je er een review van zou kunnen schrijven?

9. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Een review maken van PGR3 & dat pas maken als je het hebt uitgespeeld8)
    Veel plezier:+ Weet niet of het spel nu kleiner is gemaakt maar als het net zo groot(&moeilijk) is als PGR1, dan kom ik over een jaartje ofzo wel terug(tenzij ze opeens een cheat gebruiken ofzo... Lamers!):+

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niet uitgespeeld als in 100%, maar de grote lijnen ofzo. Je snapt wel wat ik bedoel.

11. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Doed die game hebben ze echt niet pas sinds vrijdag hoor :eek: En waarom zu je van de games voor de 360 geen review op de launchday maken en wel van andere games op de gewone xbox :confused: Dit is egt niet zo speciaal ofso dat je het gelijk eerst dagen moet zitten spelen..

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan pas een grondige review schrijven als je de game uitgebreid hebt lopen spelen. En ja, dan is het mogelijk dat je die eerst een paar dagen moet spelen. Eerst de singleplayer, op verschillende moeilijkheidsgraden. Vervolgens de multiplayer, die kan je sowieso pas uitgebreid testen wanneer "de massa" online gaat in die game. Het is niet zo dat je een game even 2 uurtjes speelt, en vervolgens alle aspecten van de game in een review kan bespreken.. En zeker met de eerste next-gen titels mag je er wel wat meer aandacht aan besteden om alle nieuwe mogelijkheden van de console zelf met de game te vergelijken. En rechtvaardig oordeel te vellen of dit nou werkelijk zo veel verbetering is ten opzichte van de vorige Xbox. Wat de meerwaarde nou precies is, wat we in de toekomst mogen verwachten van de 360 etc.

Laatst bewerkt: 4 dec 2005
  13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Niet bepaald, maar het was een synisch grapje (K)
    Hij zat dat spel namelijk vet lang te spelen op de Xpo. _0/
    (al was dat wel vet om te zien :cool: )

Laatst bewerkt: 4 dec 2005

Deel Deze Pagina