yeah right.... Bij mijn luxe 360 versie koop ik alleen Perfect Dark Zero en misschien een extra controller met draad. Ik gebruik wel oplaadbare batterijen van mijn fotocamera.
Mijn setje: XBOX360 Premium 1x Wireless Controller 2x Play&Charge Kit PGR3 DOA4 Fifa06 En ik ben wat ouder dan de meesten hier, 31! De games zijn leuk meegenomen. Mijn voornaamste reden dat ik voor een 360 ga is de Mediacenter Extender functionaliteit.. Dat wordt te gek. En tzt een originele F1 titel maargoed dat zal wel niet..
Dit keer koop ik dus ook nog Pro Evolution Soccer 5 erbij ! Goed Tof dat hij te spelen is op de Xbox 360. Al met al is mijn lijstje totaal veranderd met wat ik hier ooit gepost heb. Xbox 360 Premium PerFect Dark Zero Pro Evolution Soccer 5 Play & Charge kit
Xbox 360 Premium Extra Wireless Controller Perfect Dark Zero Project Gotham Racing 3 Call of Duty 2 (eventueel)
Koop in ieder geval Kameo en zit nog te twijfelen tussen PDZ en PGR3.... waarschijnlijk kom ik gewoon met alle 3 thuis, maarja ik vind het zo zonde om een game te laten versloffen omdat je aan een andere game verslaafd ben. Heb vet zin PDZ online, maar aan de andere kant is racen op de next gen ook supervet... Lijst Xbox 360 (premium) Extra wireless controller Play&Charge kit Xbox Live! Gold abbo (jaar) Kameo (zeker weten) Perfect Dark Zero (waarschijnlijk) Project Gotham Racing 3 (waarschijnlijk) Breken mooie maanden aan
Mijn verlanglijstje: Xbox premium Extra controller Play and charge kit Xbox live gold (jaar) Call of Duty 2 PGR 3 Valt me op dat niet zoveel mensen Call of Duty kopen... Lijkt mij echt zo'n vette game (voornamelijk multiplayer).
Het is gewoon een doorsnee Call of Duty game in een Next-Gen jasje.. Niets bijzonders imo.. En blijkbaar denken meer mensen daar zo over
Xbox 360 Versie:Xbox 360 System 400€ al 40 betaald Xbox Live: 3mnd Gold eerst testen 20 € Spellen: Road to world cup 65€ Top spin 2 70€ en gelukkig kan ik pro 5 ook nog op spelen Accesoires: extra wireless controller 45€ totaal 600 €
@souljah top spin 2 is al uitgesteld dus die kan je niet kopen op 2 dec. http://www.insidegamer.nl/content.php?id=8129 en waarschijnlijk is de account van mystery x niet verlopen dus
- xbox 360 premium - kameo elements of power - need for speed most wanted verder wacht ik tot oblivion uitkomt
ik denk dat als ik een xbox 360 heb er echt geen oude xbox spellen meer op ga spelen hoor... Als je eenmaal gewend ben aan die graphics van 360 dan ist weer net zoals toen was met verschil van PS one naar Xbox, wat er ook niet meer uit zag.