Ik ben met m'n vader een hele nieuwe TV kast aan het bouwen, met ruimte voor m'n stereo + boxen + Cd's en daar bovenop m'n TV en 360. Dit krijg ik als het goed is binnen vlak na 2 december: - Bol.com = Xbox 360 (premium pakket) - GCShop = PGR3 - FRS = Play & Charge Kit + Reachargeble Battery Pack Nu maar hopen dat ik alles zo snel mogelijk krijg.
Ja je zal maar eerst PGR 3 krijgen en een dag daarna Xbox360 Maargoed, ik ga alleen die Premium en PGR3 halen . Tsja op die dag komt ook nog wat leuks voor de PSP uit, GTA LCS.
Pech voor je Op Bol.com staat dat iedereen die 'em voor 3 november heeft besteld 'em op 2 december krijgt. Ik ook dus. Nu alleen hopen dat PGR3 dan ook binnenkomt.
op 2 Decmeber krijg ik binnne: - FreeRecordShop.nl = Xbox 360 Premium Edition - GCShop.nl = PGR3, COD2, KAMEO, PDZ - http://zuiderpark-computers.nl/ = 2 Play & Charge Kits, Wireless Network Adapter, wireless controller Totaal inclusief verzendkosten: € 774,19
Haha I know! Jah het kwam door het volgende! Heb 5 maanden terug me XBOX met een dikke collectie games verkocht voor 320 euro en dat geld gebruikt om te sparen voor me XBOX 360. Maarjah elke maand als ik salaris kreeg bestelde ik wel een accesoire ofzo erbij! Voordat ik zelf in de gaten had had ik best wel teveel centjes eraan uitgegeven Maar hoef me nu wel nooit meer druk te maken om hardware aan te schaffen! Heb alles direct bij de launch!
als je de wireless network adapter koopt .. zorg dan wel dat je een goede router hebt ... dus ook 802.11 A compatible ... anders heb je er weinig aan
Ja ik ga hem denk verticaal plaatsen, en dan zit ik er zogoed als recht voor, dus dan lijkt me dat woody ding wel mooi (jammer van die rooie streep) en als het niets is haal ik het er gewoon weer af ,
Op de officiele xbox-site staat dit: Compatibel met dual-band 5 GHz en 2.4 GHz draadloos A/B/G-thuisnetwerk Ik heb een 802.11g dus waarom zou dat niet werken?
Werkt wel ... echter wat wil je er mee gaan doen? Als je bijv. Windows XP MCE hebt dan krijg je problemen met het G netwerk, omdat deze verbinding niet stabiel is .... MS heeft op hun site verteld dat je als je video's wilt streamen je het beste een combi router kan nemen A/G ... A maakt gebruik van een hogere ferquentie dan een G netwerk ... en je hebt dan dus geen last van een Magnetron die aan gaat (etc)... wil je alleen muziek en foto's streamen dan is g al voldoende
Ik hoef niks te streamen,ik wil alleen online gamen... dan is mijn router toch goed genoeg ofniet voor die wireless netwerk adapter?? Je hebt me nu wel een beetje bang gemaakt... Trouwens wat is dat Windows waar je het over hebt?
Ok mooi . Maar dat streaming videos, is dat ook bijv. trailers downloaden op de marketplace? Ik had namelijk hetzelfde probleem eigenlijk, ook zo'n g router
Ik heb een MCe2005 pc , dus dan zou ik kunnen streamen > ? kan dat btw ook door draad, want draadloos voor die 10meter vind ik wat onzinnig menno
Kan met een normale ethernet kabel (met RJ45 connectoren) Deze kun je duur kopen in de winkel, of 100meter kabel kopen en zelf afknippen.. Mja de vraag is of je de overige meters gebruikt Zelf knip en maak ik die dingen zelf, makkelijke en uit eindelijk goedkoper.