Xbox 360 Versie: die dure haha Xbox Live:heb ik al dus Spellen:ik : call of duty 2 en maby Saint's row, Broer : PGR 3 of need for speed Accesoires: play and charge kit en extra controller
Xbox 360 Versie: Premium Xbox Live: ik heb nog live tot juni 2006 Spellen: pgr 3 en oblivion Accesoires: play and charge kit (als ik hier nog geld voor heb) Prijs: €540,-
Xbox 360 Versie: premium pack Xbox Liveilver in het begin naderhand gold Spellen:GoW, test drive unlimmit Accesoires: play and charg kit prijs weet ik nieb maar ik denk wel dat ik pas na kerst en nieuw jaar hem kan gaan halen !
Xbox 360 Versie: premium pack Xbox Live: even Silver nog, en als ik weer geld heb over op Gold Spel: PGR3 en later GoW Accesoires: play en charge kit Ik moet nog een oplossing vinden voor mijn ethernet kabel aangezien mijn computer er al op 1 aangesloten is, wie weet een goed(kop)e oplossing? Want die wireless networking adapter is veel te duur
Xbox 360 Versie: De volledige versie of course Xbox Live: Heb ik al, wordt automatisch verlengd en overgezet naar Gold Spellen: Perfect Dark Zero, int geval dattie uitgesteld wordt weet ik het nog niet.... Accesoires: Draadloze controller x1, Rechargeable Battery Pack x2, Play & Charge Kit x1 Prijs : +/- 565 euro
xbox 360: compleet xbox live: gold spellen: oblivion, pdz en pgr3 assecoires: play and charge kit, 2nd controller maar voordat ik dit allemaal koop mag van mij de prijs nog wel ff zakken... anders kan ms et vergete /edit: 100e post *)
Een dag voor de launch, 5 diepvriespizza's, 10 liter chocomel, 20 kiwi's, en een zooitje snoep. Moet voldoende zijn om een week te kunnen leven zonder dat ik de deur uit moet. Op de dag zelf, 360, play and charge kit, extra controller, PGR3, Oblivion en Kameo. Onder de 600 euro red ik dus niet.
xbox: luxe versie 400,- games: ghost recon 3 60,- samen 460,- maar wat is een play en charge kit, of vraag ik nu iets heel doms ?
play en charge dient voor je draadloze controlers terug op te laden terwijl je aant spelen bent ! lekker handig dus
Het pakket is volgens mij niet zo bijster voordelig. 50x20 is 1000 dollar voor de games, + 400 voor de xbox, dan heb je nog 600 euro over voor de accessoires.
En de behoefte hebben om meteen alle games te spelen. Ook al zou ik het krijgen, dan voel ik me niet superhappy, gewoon omdat je dan elke game maar voor een uurtje speelt en hem weer opzij legt om de anderen even te proberen en nooit echt geniet van alle games.