Mijn definitieve lijst : Xbox 360 Premium Pakket 1 extra Wireless Controller 2 Play & Charge Kits Perfect Dark Zero Quake IV Laat maar komen die handel ! 2 december middernacht heb ik um
Zit er erg veel verschil tussen de gewonde en de de advanced scart cable? Ik had zo een ding gekocht op mijn oude xbox. Maar zelf had ik niet echt een verschil door. Het viel me wel een keer op dat minority report bij een vriend met een normale kabel er minder uitzag. Maar wat doet die kabel nou eigenlijk? Zorgt die dat het aantal FPS hoger ligt?
nee zorgt dat het beeld wat scherper is ik koop trouwens een xbox 360 System en er staat voor 80 % vast dat ik call of duty 2 en project gotham erbij neem
Mijn package gaat er hopelijk (Nog steeds in afwachting van mijn pre-order kit) zo uitzien: XBOX 360 Premium Package 1 extra wireless controller 2 play and charge kits 2 games om mee te beginnen (Kiezen uit Call of Duty 2, NBA Live 06, PGR 3, Quake 4, Perfect Dark Zero)
Mijn lijstje : Xbox 360 Premium Pakket: € 399.95 1 extra Wireless Controller: € 44.99 Play & Charge Kit: € 19.99 Rechargeable Battery Pack: € 15.99 Perfect Dark Zero: € 64.99 Totaal: € 545.91
Dus als je geen HDTV hebt kun je voor het beste beeld een ADVACED SCART CABLE op een RGB scart (dat zwarte blokje neem ik aan) aansluiten en dan in je tv?
op een advanced scart cable (naam zegt het al) zit al een scart aansluiting op die je zo in de scart ingan op je tv kunt steken)
Als ik me toch bedenk en een 360 ga kopen dan haal ik er meteen flink wat bij. Xbox 360 premium pakket 1 Wireless controller Play & Charge kit Rechargeable battery pack Perfect Dark Zero Kameo: Elements of Power Project Gotham Racing 3 360 Live Gold
Let hierbij wel op dat je een RGB scart aansluiting neemt, anders is het verschil nog minimaal.. Niet alle scartaansluitingen op een TV zijn per definitie RGB..
Als iemand een Monitor heeft met een goede resolutie van rond de 1024X768 zou ik toch zeker de VGA HD kabel erbij nemen,omdat je dan ook eens in een hoger resolutie kunt spelen i.p.v op een normale tv.Dus als je geen HD TV hebt en wel een goede monitor zou ik zeker die kabel erbij nemen.
ja dat wilde ik dus eerst ook doen totdat ik wat plaatjes van die kabel had bestudeerd: daarop zit een mannelijke 15pins aansluiting, evenals mijn monitor heeft. Past dus niet op elkaar. Ben alleen wel benieuwd of ik met een tussenstuk gewoon kan gaan gamen. Maar wacht eerst op definitieve bevestiging want ik wil niet voor niets gaan betalen voor een dergelijke kabel.
helemaal niks, zoals al eerder werd gezegd ga ik eerst even met de verpakking spelen.... dat ziet er al geweldig uit.....al die verschillende kleuren zakjes..... ow ow ow wauwie... dat wordt de dag van mn leven.... owkey vooruit, de premium pack met PDZ of PGR 5.9.......
Mijn Xbox 360 Versie: Premium Edition Xbox Live: Gold (heb ik al), MS Points Spellen: Perfect Dark Zero, Kameo, Project Gothma Racing 3 Accesoires: 3x wireless controller, 2x plug & play kit(s), 2x Battery Packs, Silver Face Plate (Mogelijk nog een VGA kabel) Totaal ongeveer 800 euro Door de slechte recensies van Quake IV heb ik mijn pre-order aangepast ... Ik koop nu dus Project Gotham Racing 3 (ook al ben ik niet echt een racer)
Aangezien het mijn eerste console wordt sinds het stenen tijdperk: Xbox 360 Premium Edition PGR 3 Daarnaast zal ik in de weken die volgen even kijken voor een 2e controller en misschien een oplader voor de controller. Ligt eraan of mijn eigen oplaadbare batterijen het goed doen.
Xbox 360 360 2 x Play and charge kit 40 Witeless Controller 45 PGR 3 70 COD2 70 Totaal 585 euro En dan weer sparen voor meer games.