xbox 360 premium edition €399 PDZ €70 2e controler € 40 ??? play and charge kit € 20 wireless conection dingens (weet ff niet hoe die heet precies) €70 miscchien nog PGR 3 €70 totaal: €670
Ik doe het met me samsung 930BF kan ik toch op 720P spelen en in de tussentijd zakt de prijs van hdtv's
Xbox 360 320€ Draadloze Controller (incl batterijen) €35.99€ Play and Charge Kit (kabel en accu) €15.99€ Rechargeable Battery Pack €11.99€ En natuurlijk PGR3 54,99€ totaal 439€ lang leve de personeelskorting Let trouwens op met de aanschaf van je draadloze controllers. Er zijn 2 veries, kosten beide net zoveel, alleen de ene kan wel op de pc, en de ander niet.
MMM nog ff zo`n puntje. Als je 2 plug & play dingens hebt. Dat heb je die battery packs tog helemaal niet nodig. Want je kon ze tog opladen met plug & play. Of ben ik nou verkeerd bezig En snap ik t weer niet
Nee helaas, begin 2006. http://archief.xboxworld.nl/news/7456/ Edit: Bij gcshop staat er: Verwacht rond: 01/03/2006
Xbox 360 Versie: Premium Edition Spellen: Perfect Dark Zero, Project Gothma Racing 3 Accesoires: 1x wireless controller, 1x plug en play kit het enigste waar is mee zit is dat als ik 2 W/controllers heb moet ik dan ook niet 2 plug en play kit`s hebben of een extra battery pack?
Xbox 360 Versie: normaal Xbox Live: gold Spellen: Call of Duty 2 Accesoires: play & charge kit (misschien)
Xbox 360 Versie: Premium Edition Spellen: Kameo elements of power Accesoires: play & charge kit, Advanced SCART kabel
Xbox 360 Live Gold Spellen: PDZ, PGR3 en misschien COD en Kameo.... Accesoires: 1x wireless controller, 1x plug en play kit
gelukkig een economische meevaller*) premium pakket Spellen: pgr3 en perfect dark 0 (of kameo) Accesoires: play & charge kit
Xbox 360 Versie: Premium Xbox Live: Gold trial (ik koop later nog een jaar abo) Spellen: PD0 (€57.49), PGR3 (€54.50) en NFS: MW (gratis ) Accessoires: Geen, ik koop later nog een Play & Charge kit Totaal: €471.99
Pack: Premium Games: Project Gotham Racing 3 en Project Dark Zero Accesoires: Tweemaal Play and Charge Kit, extra draadloze controller Totaal: 625
Je kan toch ook gewoon eerst normale batterijen gebruiken of desnoods oplaadbare batterijen. Opzich is die plug & play kit niet nodig vind ik, ik bedoel dan moet je opladen en dan is je controller niet draadloos meer! Zelf vind ik dat een probleem. Ik gebruik liever goede oplaadbare baterijen en heb er daar een paar van in voorraad zodat als mijn batterijen leeg zijn ik ze direct kan vervangen en ik dus draadloos blijf!