Xbox Premium version: 400 euro Xbl:60 euro Accersoires:controller 35 euro 1 dag rondlopen in het huis van joanne dark= onbetaalbaar. Voor de rest abn eurostyle.
xbox360 Premium: 400€ xbox live gold 12mnd: 60€ wireless controller: 45€ Fifa World Cup: 65€ Totaal: 570€ heel misschien perfect dark zero er nog bij
haha mafkees Premium version: 400 euro Xbl: sinterklaas kappoente gooit livje in me schoentje (60 euro mr vor mij niks) spellen: Perfect Dark Zero: voor me verjaardag winkelpijrs 60 vor mij niks Plug en play: vandaag gehaald jeeh 20 euro extra controller: koopt me broertje hij wil meedoen 40 euro Totale kosten: 580 euro totale kosten voor ikkuh: 420 euro best netjes al zeg ik t zelf.
Premium versie Live heb ik nog 9 maanden Games: Kameo, PDZ, PGR3 en CoD 2 Accesoires: Play and charge kit en Vga kabel.... Kosten: veel te veel! Leuke vent trouwens he die Sinterklaas? Krijg ook wat dingen van em...
Xbox 360: Premium pack Xbox Live: Xbox LIVE/GOLD Games: PGR3, Kameo, Perfect Dark Zero, Condemned Fifa'06/NBA LIVE Accesoires: Play and charge kit en maybe memory card
Xbox 360: Premium Pack Xbox Live: Xbox Live Gold 3 months Games: Perfect Dark Zero, Project Gotham Racing 3 Accesoires: Play and Charge kit en waarschijnlijk 2e draadloze controller Nog minder dan 2 daagjes
Praat me er niet van! Xbox360 Premium €388,- PDZ €52,50 Verzendkosten €6,- totaal €446,50 (hm, valt op zich ook nog wel wat mee Vergeleken met anderen! Nou ja ik heb er met de launch verders ook niks bij natuurlijk)
Ik kreeg net een mail van FREE RECORD SHOP! XBOX360 IS VERZONDEN! BETEKEND DIT DAT IK HEM MORGEN AL HEB?
Denk het niet. Hijs nu richting TPG Post ofzo, en die zorgen dat hij in elk geval VRIJDAG bij je is ! Meaby dat er toch kleine kans is dat je hem morgen hebt, althans, als TPG Post HEEL snel is!
Misschien een dom vraagje? Maar die wireless netwerk adaptor, kan je die gewoon in de xbox doen en dan zonder aan te sluiten op een modem naar xbox live gaan? Want onze modem is beneden, en de xbox komt boven, zou mooi zijn als het zo ging
ik heb ook net een mailtje gekregen van FRS dat ie verzonden is, khoop we; dat ik hem morgen heb, leuke verjaardags cadeau!
Lijst is weer aan gepast: Xbox 360: €360 Games: €59,99 Gun, €57 CoD 2 Accessoires: €19,99 Play & Charge kit, €24,99 Microsoft Live Points Totaal: €464,97 Edit:\ ik had CoD 2 meer gerekend, maar die heb ik al
Voor mij wordt het vrijdag: Xbox 360: 360 euries Games: Gewonnen Accessoires: 45 euries voor Draadloze Controller + (meaby Advanced scart Kabel van 25 euries, weet alleen nog niet of dit de moeite waard is) Oftewel, gewoon 360 + 45 = voor vrijdag nog maar, 405 euro.
voor mij: Xbox360: 360euro Play and charge kit: 20euro Games PGR3, Perfect Dark Zero en Kameo: 0 euro
Pre order kit: € 40,- Xbox 360: € 360,- Draadloze controller: € 44,- Perfect dark zero: € 60,- Rgb kabel: € 25 Xbox live: Heb ik al Totaal: € 529,-