Ik heb gisteren natuurlijk de 360 gekocht. Daar heb ik een play and charge kit bij gekocht, Perfect Dark Zero LE en Kameo. Vandaag heb ik een 2e controller gehaald en Need for Speed Most Wanted.
ik heb de xbox nog niet maar heb hem vanochtend gereseveerd en ze zeiden dat ik hem volgende week zou krijgen dus ik ga eerst een premium edition halen 1 extra draadloze controler en het spel nba 2k6
Nou dan wens ik je heeeeeel veel succes, weet voor 85% zeker dat het niet gaat lukken de volgende zending komt toch pas de week voor kerst ? Ik heb vandaag trouwens de Advanced Scart kabel gekocht, maar dan word me xbox beeld (alleen merkbaar int menu) heel vaag lijkt wel of de normale gele stekker veel scherper is
x-box 360 € 400 adv scart kabel € 25 wireless adapter € 80 pgr3 € 65 pes5 € 55 alles samen 625 eurotjes....
Krijg je bij de premium pack Xbox gold live voor een jaar erbij? En krijg je dan zo'n pasje met zo'n code, Dat je niet weer je creditcard hoeft in te voeren?
xbox premium pack: €340 PDZ: €60,- Wireless controller: €45,- Later: Kameo: €60,- 2x Wireless controller: €90,-
Ik zag gisteren bij de Free Record Shop in Rotterdam Alexander nog een doosje van een Harde Schijf staan. Ze zijn vandaag open, maar ik zou ze eerst maar even bellen.
Xbox 360 Versie: Fully Loaded Xbox Live: (na trial) 1 jaar Gold Spellen: PGR3, PDZ Accessoires: 4 controllers
Ik heb vrijdag me het volgende gekocht: - Xbox Premium Pack - 2 x Play & Charge Kit - 2 x Wireless controller - Recheargeable Battery Pack - Perfect Dark Zero
Ja de orginele Xbox360 kabel bedoel ik daarmee me menu was helemaal niet meer zo mooi, ingame merk je het niet maarja hij zou er juist scherper van moeten worden
Sommige letters (kleine) zijn met mijn normale kabel niet zo scherp op mijn 82cm breedbeeld tv. Helpt een advanced kabel beter? Ik heb alles al afgezocht voor zo'n kabel.... nergens te vinden