Dus als ik het goed begrijp komt de ethernet aansluiting van de xbox op die ene adapter. Het signaal wordt dan doorgegeven via het elektriciteitsnetwerk naar die tweede unit en die geeft een draadloos signaal af. Klopt dat?
Zo'n Omega Pack is natuurlijk wel leuk, maar als je teveel spellen tegelijk krijgt, is het zo dat je ze allemaal een beetje speelt. Ik koop liever één game die ik helemaal grijs speel, en vervolgens een nieuwe. Zo haal ik alles uit een spel.
ja ik bedoel met PGR 3 kan je wel zo'n 100-200 uur spelen voor dat je écht alles hebt uitgespeeld en elke auto bijgehaald en dan heb je nog live..
Ik haal Battlefield 2: Modern Combat daar hjeb je wel z'n 500-1000 uur plezier aan. Lekker in straaljagers vliegen tanks rijden enz!!
Xbox 360 Versie: Die luxe van 400 euro Xbox Live: heb ik nog Spellen: Saint's Row of Perfect Dark Zero (twijfel nog) Accesoires: Play and Charge Kit koop ik net voordat de 2 standaard AA batterijen op zijn. Zo'n Wireless Network Adaptor (moet wel anders heb ik zo'n kabel door het huis lopen...) Later nog een extra Wireless Controller + recharchabel Battery Pack Verwachte totaalprijs: 635 EURIES wow das veel man... heb ik niet eens....
Plug and Charge? Je zal een Play and Charge kit bedoelen gok ik? En een Controller Accu? Je weet dat er bij de Play and Charge kit ook een accu zit hè? Daar was eerst namelijk veel onduidelijkheid over
Idd, als de prijs gedaald is. Nu kan ik nog beter gewoon die wireless networking adapter van de 360 zelf kopen want die is goedkoper.
Dan is dat toch eigenlijk bullshit of begrijp ik het dan niet? Want dan is dat Xbox 360 ding alleen zo'n ontvanger en die kun je voor 50 euro toch ook al kopen of niet? Zo'n wireless controller hoef ik ook echt niet, want dan moet je eigenlijk wel zo'n play and charge kit bij nemen...ik heb liever 2 controllers met kabeltje... Xbox 360 Luxe 400,- (Play and Charge) 20,- Als ik geld over heb: Gears of War 60,- Een Mmorpg 60,- Kameo 60,- Perfect Dark Zero 60,- Niet persé in die volgorde.
ik heb de premium edition xbox 360 gereserveert. ik vraag me echter iets af. bij dit pack zit namelijk een een bepaalde av-kabel die bedoeld is voor hd-beeldschermen. bij de core-pack zit een gewone. betekent dit dat ik nu een gewone kabel moet kopen om te kunnen spelen op mijn gewone sony, al wat gedateerde toestel? dit zou ik namelijk best genaaid vinden
waar heb je gereserveerd? ik wil namelijk ook reserveren maar ik neem luxe versie met Oblivion later Xbox live gold anders wordt het een beetje heel erg duur