Zou deze ook bij de uiteindelijke versie komen? Boeiend stop hem gewoon achter de tv of kast heb er dan geen last van
wat een onzin plaatje. Is gewoon een grapjas die de 360 belachelijk probeert te maken. Is allang bekend waarvoor het klepje dient waar nu die voeding in steekt.
Als je eens wat beter kijkt!!! Het zit niet eens in dat klepje, in de USB-ports zitten juist de controllers...
als je ff de andere draadjes ook gevolgt had dan was je er achter gekomen dat deze voeding NIET bij de Xbox 360 zit. Deze voeding hoort gewoon bij de dev-kits, dus je hoeft niet bang te worden dat je met zo'n groot lomp ding zit.
Xbox 360 Versie: Premium versie Xbox Live: Gold Spellen: Kameo, Perfect Dark Zero, Call of Duty 2, Project Gotham Racing 3 & Elder Scrolls : Oblivion Accesoires: Play & Charge kit, Extra Wireless Controller, 2 x Rechargable Battery
Als je dat allemaal wilt kopen ben je wel tering veel geld kwijt!! En als je zoveel spellen ( als je ze in 1x allemaal tegelijk ) koopt kan je heel moeiljk echt in 1 spel heel goed worden bijvoorbeeld, tenzij je maar 1 spel speelt en de rest laat liggen... maar dat is ook zonde! Kzou maar wat minder spellen kopen als ik jou was
Hahaha....lol... Ja...dan ben ik tering veel geld kwijt....maar daarvoor werk ik ook bij een bedrijf die zeer goed betaald, klus ik wat bij in mijn studio en heb ik wat spul verkocht die toch op de zolder stof stond te happen. En daarnaast ben ik niet van plan om met 1 van die spellen aan een wereldkampioenschap mee te doen...dus is het ook geen probleem om niet "erg goed" te worden met die spellen....
ik heb ook even geinformeerd hoeveel zo`n Play & Charge kit kost bij de winkel waar ik de X360 besteld heb. maar zit er dan al geen Rechargable Battery bij dan? anders moet ik die ook bij bestellen
Bij de play and charge kit zit volgens mij wel een batterij bij En anders zit er zeker wel een oplaadbare batterij bij de xbox 360, omdat daar toch al een draadloze controller bij zit!
Jip, word standaart gelevert met 2 AA baterijtjes en als je een play-and-charge kit haalt zit er een "accutje" bij
dank voor de info dat is weer een slok op een borel minder kan ik weer wat meer bier kopen voor 2 dec