hehe ... kijk maar in mijn draad en zoek maar uit dan zal ik wel aangeven of dat een deal gaat worden ;-) Wel leuke aanpak
hmm, wat zijn een beetje de leuke kiddy games die je hebt? Zit te overwegen om een x360 van een maat over te nemen en aan mn zusje te geven, en beetje mn games die ik nog heb te verkopen of te ruilen voor kiddy games voor ze haha. 3 meiden, 2 van 8 en 1 van 9.. zeg maar haha.
Witloof> helaas ben geen bioshock fan Tevens 4 ruilgames games toegevoegd aan mijn Lijst : Mass Effect 1 StarWars The Force Unleashed Medal of Honor : Airborne Dead or Alive IV
Hoi pspfan, Ik zal vanavond even de demo proberen en dan laat ik je morgenvroeg op z'n laatst iets weten OK?
Pspfan> sorry voor de late reatie maar als je wil hebben we een deal .. Je hebt PM Menno> Wat mij betreft hebben we een deal .. Je hebt PM
Assassins creed 2 tegen iets van dit?: -skate 2 -battlefield bad company(classic) -pure+lego batman -call of duty world at war
Splinter Cell: Conviction voor iets uit mijn topic? Ik heb eventueel ook wel interesse in LEGO: Star wars TCS
Gewei> helaas geen interesse .. Bedankt voor je bod Wouter> helaas .. Staat niets in jouw lijstje wat ik wil .. Bedankt voor het bod